Kuin elämänsivujaan
nämä syystuulet
koettelevat kulkijaansa
elämänrikkauttaan
paatunutta rakkauttaan
kulkee
taivaanporteilla valonkaaret
sulkee äärettömyyden
syliinsä
kuin varjot näkyviksi
lähempänä maankamaraa
painuneissa nurmennukissa
koetun elämän sävelmää
joiden soinnit huokuu
metsikön kätköistään
elämään.
Ja tuulissa elämänjuonteet
matkaa yli äärettömyyteen
kauas
jonne ei silmät nää
ei äänet kuulu
sinne
jonne vain valonsäde
- pilkahtaa
kulkijaansa
odottaen.
Valonsäde
4
89
Vastaukset
- Jaana K
Niin surullista, niin kaunista, niin surullisen kaunista.
Juuri tuollaista yritinkin saada aikaiseksi kuin pukea sanoiksi mistä kommentoit osuvasti.
Jotenkin helposti tuo minussa syntyi ehkä siksikin ...pohjana ollut aiemmin muualle kirjoittamani runo,josta kehkeytyi tämä tekstini.
Kiitos Sinulle kun luit ja kerroit mielipiteesi näissä harmaissa marraskuisissa varjoissa.
- *MURUKULTA*
Heija hoometa Dolan :)
Säkeet ja sanoma kestää hienosti loppuun asti
Syvällismpää otetta tänään runosi rivit ~
joita oli ilo lukea :)Heijaa "Murukahvi" - Kiitos ystävällisistä sanoistasi,jotka saavat tämän marraskuisenkin ilman kuin hymyilemään.
Alhot ja Nousut kuin vuoksivedetkin virtaavat jossain runojen ikäänkuin katveikosta välillä näkyville muistuttamaan "olinhan siellä minäkin"... muistaakseni nuoruudessani olen lukenut saman nimisen kirjankin mutta mistä tuo suluissa oleva kirja kertoikaan... en ole varma mutta nimi jäi vahvasti mieleeni.
Puhallappa sieltä kuivaa ja hiukka pakkas huuruakin näille rumille ja märille keleille.
Oli ilo tavata !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748