Heippa!
Minua askarruttaa tarjoilijan palkka asiat. Kun olen tuota maran tes:siä tutkaillut niin siellä on taulukkopalkat tarjoilijoille (vaihtelee kokemusvuosien mukaan) esim. 1-2 vuoden kokemuksella vuoropäällikkö c-luvan alkoholipaikoissa tuntiliksa on 10.99€/h.
Onko tuo siis oikea palkka henkilölle jolla on vuoden kokemus ja joka toimii vastaavana tuollaisessa c-luvan paikassa? Taulukossa ei ole erikseen vastaavan palkkaa muuta kun A- ja B-luvan alkoholipaikoille.
Mitä sitten tarkoittaa palvelurhapalkkaisten tarjoilijoiden takuupalkat? Kun noita taulukkoja katselee niin tunti ja kuukausiliksat ovat paljon paremmat kun noissa tavallisissa kuukausi ja tuntiliksataulukoissa.
Miten siis toimii käytännössä palvelurahapalkkaisten tarjoilijoiden takuupalkat?
Tarjoilijan takuupalkka ja muutakin?
Tarjoilija noviisi
1
284
Vastaukset
- möttiskä111
palvelurahapalkkaisuus on sellaisella joka myy "vanhan ajan tyyliin" esim. proviisiolla tuotteita ravintolassa..muutoin jos mitään ei menisi kaupaksi, nämä ei saisi koskaan tiliään kasaan käytännössä... yleensä jäätävän kovia vanhan koulukunnan myyntitykkejä, ei kannata aloittelijan lähtee tähän kelkkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066