Hei! Saako tsekeistä alkoholia tuoda niin paljon kun sielu sietää omaan käyttöön? Olen saanut tähän vähän ristiriitaisia vastauksia niin jos täällä selviäisi :)
Ja jos sitä saa rajattomasti tuoda, onko lentoyhtiöillä joitain rajoituksia alkoholin määrästä ruumaan meneville matkalaukuille? Yhtiöt ovat lufthansa ja suomen sisäisillä lennoilla norwegian airlines.
Kiitos vastauksista!
Alkoholin tuonti tsekki/lufthansa
3
865
Vastaukset
- Palavan este palava
Olen kuullut (Finnair?) että yli 70% alkoholia sisältävät luokitellaan palaviksi nesteiksi, joita ei saa kuljettaa lainkaan. Mietojen määrissä taitaa lähinnä tulla ylipainomaksut riesaksi.
- Lentäjän veli
Painorajoitus ei muuta 23kg.
https://www.lufthansa.com/online/portal/lh/de/info_and_services/baggage?nodeid=3331125&l=en
Norwegian airlines ei ole tuttu - en ole vielä ehtinyt heidän lennoilleen. - Kuin siivillä
Lentäjän veli kirjoitti:
Painorajoitus ei muuta 23kg.
https://www.lufthansa.com/online/portal/lh/de/info_and_services/baggage?nodeid=3331125&l=en
Norwegian airlines ei ole tuttu - en ole vielä ehtinyt heidän lennoilleen.Finnair on aika paljon hankalampi:
Käsimatkatavarana, ruumassa kulkevana matkatavarana tai henkilön yllä
Alkoholijuomat jälleenmyyntipakkauksissaan, alkoholipitoisuus yli 24 mutta korkeintaan 70 tilavuusprosenttia, astian tilavuus korkeintaan 5 litraa, kokonaisnettomäärä henkilöä kohti 5 litraa.
Eli maks seitsemän 0.7l pulloa ja alle 70%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319