Kesätyö Fuengirola

heloupps

Kesällä olis nyt mielenkiintoa lähteä vähän kokeilemaan siipiään Espanjan auringon alle... :) Sieltä sitten työpaikka olis hakusessa kesäajalle. Olen avoin ehdotuksille. Ainakin Jaromatic ja K1-mediasolutions tarjoaa telemarkkinointityötä sieltä. Jaromaticille olen aikaisemmin hakenut Suomen mantereella, ja sain työn, mutta jouduin siitä kieltäytymään. Nyt olen alkanut sitä uudelleen harkita. Kaikkia kokemuksea otetan myös vastaan. :D

12

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katjamainen

Mulla on kanssa miälenkiintoa lähtee sinne, tosin jo joulun jälkeen :) Tää Suami ei oikeen nappaa tällei marraskuussa! :D

Mahdollisista töistä en tiiä mitää, mut eiköhä siältä jotai hommia löytyis? Muuta kokemusta multa ei espanjasta oo ku lomailu, mutta pari kaveria on siällä tyäharjottelussa, ja he ainaki viihtyny tosi hyvin :)

• nimimerkki 987654

K1, Jaromatic haahaahaaahaaa.......

Melkein helpompi jos postitat heille rahaa suomesta. Ilmaiseksi menet soittelemaan. Ei kukaan osta puhelimessa mitään.

• Meri

Heippa!

Mä olen lähdössä heinäkuuksi ja elokuuksi Fuengirolaan K1-Mediasolutionsille töihin! Tuttu on ollut kyseisessä firmassa töissä 4kk ja sanoi että siellä hoituu ihan ok asiat. Aluksi olinkin sopinut töitä Jaromaticille, mutta vaihdoin sitten tuohon toiseen suositusten takia. Milloin olet lähdössä? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia, ite en tunne sieltä valmiiksi yhtään ketään!:D Pistätkös vaikka s-postia: meri.virtanen@students.turkuamk.fi

• Aivanko varmasti?

Vaihdoit K1:lle Jaromaticin sijaan? Eikös K1 tuotteita ole kuitenkin mm. 1188, kultaiset sivut ym. harhaanjohtavat tuotteet?

• löök

Mä olin kerra lähdössä kans tonne, jaromaticilla oli ainaki suomalainen työsoppari minkä vuoksi olin sinne menossa. se kannattaa kyl huomioida.

• peruspervo

kannattaako? maksaa suomeen veroja ja kun oot ollu puolvuotta espanjas duunis ni ei tartte maksaa ollenkaan veroja.

• gugyftydftd

Voivoi Meri parkaa kun ei osaa ajatella omilla aivoilla...

Toisaalta kokemus se on sekin kun tökkää naulalla itseään silmään...

• obdbcx

Telemarkkinoija (Espanja), 2 paikkaa, Dostele Oy, Espanja, , 01450 Fuengirola
      Markkinoimme edullista vihreätä sähköä kotitalouksille. Mikäli haluat työskennellä Espanjasta käsin nauttien hyvää provisio palkkaa. olet etsimämme henkilö.

Kato MOL:lista sieltä löytyy

• supi 1234

Nauttien hyvää provisio palkkaa.... haahaahaaahahahaahahahaa

Nauttien... hahahahahaah
        Hyvää... hahahahahahahaaaa
        Palkkaa... hahahahahahahaaaaaaaaaaaahahahah

• helouhalohalo

HEi!
      täällä kanssa Poika joka on lähdössä toukokuussa Fuengirolaan töihin!
      Tarkoituksena olisi työskennellä coupmarketing alaisena ja tehdä puhelinmyyntiä! Olisiko kellään ehdotuksia tai tietoa yrityksestä ? :)

• hölömöläinen

Muista rahat paluumatkaan!

• !!!!

Mä haluisin espanjaan töihin esim barcelona tai Madrid ja espanjaa opiskelen, taitaa olla vielä huonompi siellä toi työtilanne kuin suomessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe