oisin kiinnostunu saamaan täyteläisemmät huulet...miten se siis tapahtuu ja paljonko maksaa?Ja missä tälläisia operaatiota tehdään? Olen ymmärtänyt, että huuliin ei laiteta silikoonia vaan jotain huomattavasti turvallisempaa ainetta jota ei tarvitse uusia.
Onko kellään kokemuksia huulten täytöstä?
Huuliin näyttävyyttä...
28
4276
Vastaukset
- Faktaa
Restylane, Perlane ja Dermalive ovat synteettisesti valmistettuja hyaluronihappoja. Niillä pyritään määräajoiksi kerrallaan silottamaan ryppyjä sekä suurentamaan huulia. Aineet pistetään neulalla verinahkaan. Käsittelyyn liittyy infektiovaara. Pistoksia saa antaa vain lääkäri. Aknearpiin, pinnallisiin ryppyihin ja paksun ihon syviin ryppyihin aineilla ei voi vaikuttaa. Toimenpiteellä ei myöskään ole vaikutusta silmän alapuolella ja sivussa oleviin ryppyihin. Käsittelyä ei tehdä verenvuotoon taipuvaisille, raskaana oleville eikä henkilöille, jotka käyttävät verenhyytymiseen vaikuttavaa lääkitystä (esimerkiksi Disperin ja Marevan). Käsiteltävällä alueella ei saa olla ihosairauksia eikä tulehduksia.
Toimenpide kestää puolesta tunnista tuntiin, ja siinä voidaan käyttää paikallispuudutusta. Operaation hinta on 300 - 500 euroa. Restylanen vaikutus kestää muutamista kuukausista vuoteen. Perlanen vaikutus saattaa kestää 1 - 2 vuotta. Sitä on toistaiseksi tutkittu vähiten. Dermalive voi vaikuttaa yli kaksi vuotta. Ruiskutetun alueen altistumista kylmälle ja kuumalle (aurinko, solarium, sauna) täytyy välttää vähintään näkyvien oireiden esiintymisen ajan. Elimistön hylkimisreaktio voi tulla esiin pitkienkin aikojen kuluttua. Tutkimuksessa lähes 30% potilaista sanoi, että lopputulos oli 8 kuukauden kohdalla samanlainen tai huonompi kuin lähtötilanne. (Duranti et al. Injectable hyaluronic acid gel for soft tissue augmentation. A Clinical and histological study. Dermatol Surg 24: 1317-1325).
Restylanesta, Perlanesta ja Dermalivestä
mahdollisesti seuraavia haittavaikutuksia:
- kipu
- kutina
- kuolio
- kyhmyt
- turvotus
- punoitus
- kovettumat
- tulehdukset
- kosketusarkuus
- ihon vaaleneminen
- aknemaiset näppylät
- aineen kirurginen ja kallis poistoleikkaus,
jossa kasvojen hermot voivat vaurioitua pysyvästi
Huulitäytteestä ikuinen vaiva - Kuningaskuluttaja 02.05.2002:
http://www.yle.fi/kuningaskuluttaja/index.php/aiheet/121/ - Liisa
Nykyään on myös mahdollista mutoilla huulia niin, että niihin käytetään täyttöaineena omaa kudosta.
Lisä infoa tästä voit käydä katsomasta esim. näiltä sivuilta: http://www.siluetti.net/new/palvelu.php?gCategoryID=2&gID=35- pusuttelija
Sivut eivät taida toimia-onkohan oikea www-osoite?
- Lipvolume
Clinic Estetic Helsingissä tekee mm huulten täyttöä/muotoilua. Siellä työskentelee huipputaitava Sofia, hän käyttää restylanea. Hän on pari kertaa hoitanut mun huulet ja voin suositella käydä siellä. Tämä on hyvä ja turvallinen menetelmä jos haluat täydelliset huulet.
- /MA
Paljonko Clinic Esteticillä maksaa huulten täyttö?
- järkkyolio
/MA kirjoitti:
Paljonko Clinic Esteticillä maksaa huulten täyttö?
Tuksun huulet..voi kauhistus...
- Uomo °
Varsin monilla naisilla on mielikuva / mieltymys siitä, että täyteläinen suu on erityisen naisellinen ja viehättävä, sekä puoleensavetävä.
Kuitenkin todellisuudessa tärkeämpää on luonnollisuus ja aistikkuus, ei huulten koko. Vaikuttaa etten ole lainkaan harvinainen poikkeus, mutta monet miehet kokevat feikkihuulet suorastaan voimakkaan vatenmielisinä. Niistä katoaa luonnollisuus, luonnollinen aistikkuus, herkyys. Mieluummin kapeahkot aistikkaat, luonnolliset ja herkät huulet kuin feikit. Näin jo pelkästään visuaalisesti.
Tähän kun lisätään toimenpiteiden riskit. Monet aloittavat jo hyvin nuorina toistaen käsittelyitä lukuisia kertoa ja samalla lisäten erilaisia komplikaatioiden riskiä. Lisäksi, kuka tietää mitä nuo toistetut käsittelyt aiheuttavat pidemmällä aikavälillä elämän aikana. Ihmisen elimistö ja kudokset eivät ole muovailuvahaa, jota voi harmittomasti käsitellä.- Pucker-up
Moi!
Olen kuullut, että Juvederm pysyisi paremmin kuin Perlane tai Restylane (kaikki hyaluronihappovalmisteita, jotka häviävät elimistöstä ajan mittaan)... Ja jos ottaa vain yhden ampullin, joka annostellaan tasaisesti sekä ylä- että alahuuleen on tulos luonnollinen, ei tuksumainen :)
Mikäli haluat neulattoman vaihtoehdon, Suomessa suhteellisen uusi hoitomenetelmä nimeltään Lip Lifting voisi toimia... Lisätietoja esim. täällä: http://www.iriall.fi/33
Itselläni ei ole viivahuulia, mutta haluan niihin silti hieman pyöreyttä. Ostin jenkeistä LipFusion XL -nimisen tuotteen (n. $45), jota sivellään huulille yöksi... Ainakin omasta mielestäni huulet ovat aistikkaammat aamulla! :D Tässä tuotteessa on hyaluronihappoa sekä kollageenia, jotka aiheuttavat huulten "pyöristymisen". - pretty1
No tottakai jos huulet on "ankkahuulet" tai muuten ylipumpattu.Valitettavasti monet tekevät mauttomat ylisuuret huulet ja kuvittelevat että se on sexy.Todellisuudessa jos huulet on tehty hyvin ja luonnollisesti, mies ei edes huomaa että ne on täytetty.Paljon riippu myös tekijan ammattitaidosta. Minä tunnen yhden erittäin hyvän tekijan Helsingissa hän osa ainakin 8 eri teknikka ja pystyy tekemään huulet jopa kuvan mukaisesti,ja hän käyttä nykyaikaiset täyteaineet niin kuin esim. Stylage ja Teosyal. Minä itse olen käynyt kerran ja menen uudestaan!
- thebabes
come on! kuka kysyi miten täyteläiset huulet vaikuttavat miehiin?? Mene selostamaan juttujasi muualle, täällä niille ei ole kysyntää *kick ass*
- thebabes
thebabes kirjoitti:
come on! kuka kysyi miten täyteläiset huulet vaikuttavat miehiin?? Mene selostamaan juttujasi muualle, täällä niille ei ole kysyntää *kick ass*
p.s tuo kommentti oli tarkoitettu uomolle.
- - - -
Näin komeaa ei saa tulokseksi edes parhaalla kauneuskirurgialla :
- http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061711880032_uu.shtml
; )- lipss
Itse kävin vuosi sitten Tallinnassa täyttämässä huulia, käyttivät juurikin Stylagea, ja tulos oli tosi luonnollinen! Huulet ei yhtään punoittanut eikä turvonneet, ja luonnollinen värikin pysyi. :) Vieläkin näyttää hyvältä, vähän ehkä korjailua ruoeaa kaipaamaan. Suosittelen kyllä! Missähän helsingissä voisi saada samaa ainetta?
- Fuller lips
lipss kirjoitti:
Itse kävin vuosi sitten Tallinnassa täyttämässä huulia, käyttivät juurikin Stylagea, ja tulos oli tosi luonnollinen! Huulet ei yhtään punoittanut eikä turvonneet, ja luonnollinen värikin pysyi. :) Vieläkin näyttää hyvältä, vähän ehkä korjailua ruoeaa kaipaamaan. Suosittelen kyllä! Missähän helsingissä voisi saada samaa ainetta?
Missä paikassa kävit Tallinnassa ja mitä maksoi?
- MCGA
lipss kirjoitti:
Minäkin itse tykkäsin Stylage- huulista, ennenvanhaa tein Restyline, ja sitten kokeilin stylage täyttöä, ja ei tehnyt edes kipeää ja tulos oli pehmeät ja pullertavat luonnoliset. Tein hoidon Kosmossa
- CTurku
Karhupuiston Plastiikkakirurgia ja Tiina! Olen laitattanut huulet ja olen vienyt myös ystäviäni ja käyttää mm.Stylagea. Itselläni on Theosyall ja olen tykännyt!
- Sindy
Olen käyttänyt Revanessea huuliin, ja lopputulos aivan ihana!! Mielestäni hintakaan ei ollut kovin raskas.
- restylane...
Restylane .... toimiii
- Tarkkailija
Suomalaisila naisilla on rumat ohuet huulet.
- Rosapuna
Sitten suomalaisen miehen suppeaan mileikuvitukseen sopii hyvin ostella lahjakortteja huulien täyttöön tyttöystäville ;)
- lahjakortti2
Hyvä ajatus
- joululahjaidea
joululahjaidea? vaiko tuleeko sanomista jos ehdottaa
- joululahjaksi
itse suhtautusin ihan positiivisesti, mutta varmaan meitä on moneen junaan
- jeehee
Minä ehdotin tuota joululahjaksi, ja kulta olikin sitten varannut ajan ja tuli itse pitelemään kädestä :)
- huuli1
jeehee kirjoitti:
Minä ehdotin tuota joululahjaksi, ja kulta olikin sitten varannut ajan ja tuli itse pitelemään kädestä :)
oletko tyytyväinen tulokseen? Missä olet käynyt?
- soisuli
Huulia täyttäessä huulet turpoavat aina jonkin verran. Ihon sisään laitetaan kuitenkin vieras esine ja aine joten tietysti tulos on ensimmäisen viikon ajan hiukan arka. Revanessella saadaan kivoja tuloksia ja kyllä muillakin aineilla pääsee aina mukaviin tuloksiin tekijästä riippuen.
Itselläni laitettiin The Lookissa Princess -täyte viime vuoden marraskuussa. Pysynyt kohtuullisen hyvin. Nyt ajattelin lähteä hemmottelulomalle Tallinnaan heinäkuussa ja ottaa hieman lisää täytettä. Onko suosituksia minne kannattaisi mennä? Myös suositukset hyvistä kosmetologi- ja hierojapaikoista otetaan vastaan. Kiitos!
- JPJ
Onko kellään kokemusta Nail Loungessa Stylage- hoitoja antavasta Marita Salosesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246