Eli miten käytännössä haen hommaan? Käynkö kysymässä paikallislehden konttorilta vai miten? Tiedän kyllä että työ on perseestä ja palkka paska mutta rahaa se silti on.
Lehtien jako
2
180
Vastaukset
- Työntekijä 96
homma menee silleen et etit ensin paikallisen jakoyrityksen nettisivut. Esim pirkanmaalla useimmiten tampereenykkösjakelut oy. Haku hoitunee netissä, ja vastausta tulee kuukaudesta vuoteen sisällä. Itelläni puol vuotta.
Ja ihan oma kommentti: työ saattaa aluksi olla rasittavaa, mutta kuukaudessatai parissa siihen tottuu ja se on helppoa. Palkka riippuu työmäärästä, 100 -200 kuussa on aika tavallinen. Isoimmat plussat tässä hommassa on ehkä työ aika(max8h viikossa ja nopeutuu kokemuksen myötä. Itelläni 3,5h viikossa, vuosi jaeltu), säännöllisyys, ja varmat tulot, jotka voi likimain ennalta laskea. Vertaa esim mediapexiin: ei varmaa palkkaa, työaika aina min. 18h viikossa usein pitkä työmatka, sisätyö, kusetetaan mummoja puhelimessa. En suosittele, tosin joillekkin sen täytyy sopia, kun olivat siellä töissä.olen siis puhelinmyyntiäkin kokeillut viikon eli35 tyntia.
Ja lomat saa lehdenjaosta helposti ainakin ykkösjakeluilla.- Oonkokeillu...
Moro! Oon tehny tuota hommaa sen kuukauden ja jätin sen työn koska käteen ei jäänyt juuri mitään! En suosittele mainosten jakoa koska se on helkkarin aikaa vievää ja ärsyttävää puuhaa. :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337