Kuinka vaikeata hesaan on päästä opiskelemaan lastentarhanopettajaksi? Kyselen koska ala kiinnostaa mutta en haluaisi notkua monta välivuotta ennen kuin pääsen sisään?
Onko jotain hyödyllistä lukemista, mitä kannattaisi lukea nyt jo seuraavaa kevättä varten?
helsinki, vaikeata päästä opiskelemaan lastentarhanopettajaksi?
yliinnokas
1
223
Vastaukset
- tsemppiä hakuun
Hakijoijoita Helsinkiin paljon, mutta moni hakijoista hakee myös luokanopettajaksi samaan aikaan. Varasijoiltakin pääsee sisään.. Eli ei muuta kuin yrittämään!
Itse olen Helsingistä valmistunut, siksi suosittelen lämpimästi. Hyviä opettajia ja hyvät sivuaineopiskelumahdollisuudet. Muutenkin opiskelu on joustavaa. Halutessaan voi suorittaa opinnot hyvinkin nopeasti.
Parasta valmistautumista on hankkia alalta työkokemusta, mutta kyllä sisälle voi päästä ilman sitäkin. Avoimessa yo:ssa suoritetuista kasvatustieteen perusopinnoista tms. hyötyy myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005