Onko ketään hankkinut matkapuhelinta reissulta? Onko kannattavaa, kokemuksia!
Kapulan tarpeessa
3
209
Vastaukset
- Nipsu
Hei!
Mieheni osti 01/2011 Dubaista HTC:n uuden mallin. Maksoi suomessa 800e silloin. Dubaissa 450e hujakoilla. Joten tässä tapauksessa kannatti. Tosin huomioitavaa on, ettei kielivalikosta löydy sitten suomea! Mutta jos englantia osaa, niin mikä ettei kannattais ostaa sieltä luuria. =) Ja hintaerohan vaihtelee mallin ja merkin suhteen paljonkin. Eli ei kaikki ole Dubaissa paljon halvempaa, voi olla jopa kalliimpaakin. - mymother
Ostettiin Nokialainen josta löytyi myös suomenkieli. Hyvin toimi niin kauan ku pitiki. Nyt jo uusi tilalla.
- MatkaM
Itse useamman kerran käyneenä olen saanut käsityksen että puhelimet eivät ole sen halvempia kun suomessa,ja nimenomaan sen takia ettei toimivuudessa tule yllätyksiä ostan puhelimeni suomesta.Vasta sieltä palanneena huomasin että siellä ei edullisempaa ole enää kun syöminen,kulta ja bensa(0.40e/l)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106