Jos enteet pitävät paikkansa, pitäisi Pekka Haavistosta lähes varmasti tulla presidentti.
Äänestin Tarja Halosta vuoden 1999 eduskuntavaaleissa. Hänet valittiin eduskuntaan.
Äänestin Tarja Halosta vuoden 2000 eduskuntavaaleissa. Hänet valittiin presidentiksi.
Äänestin Pekka Haavistoa vuoden 2011 eduskuntavaaleissa. Hänet valittiin eduskuntaan.
Äänestän Pekka Haavistoa vuoden 2012 eduskuntavaaleissa. Hänet valitaan presidentiksi?
Tuleeko Haavistosta presidentti?
6
115
Vastaukset
- valinnat
Haavistosta ei tule pressaa, hänen seksuaalisuutensa estää sen, olisi vain
pysynyt kaapissa niin kaikki olisi mahdollista.Höperöit. Et kai tosissasi luule, että homoseksuaalisuus olisi nyký-Suomessa este tulla valituksi presidentiksi? En tiedä mitä aikakautta sielusi elää, mutta kehotan sinua ottamaan laput pois silmiltäsi ja katselemaan ympärillesi: muut ihmiset elävät 2010-lukua.
- äänestäjä.
toivottavasti 2012 pidetään eduskuntavaalit!
Se markitsisi sitä että päästään nykyisestä niin sanotusta 'valtiovarainministeristä' eroon!
Toivottavasti siis enteesi pitävät paikkansa, ja hallitus kaatuu! - Ne on pressavaalit:)
2015 eduskuntavaaleissa Urpilaisesta tulee pääministeri ja Soinista valtiovarainministeri. Katainen ehkä puolustusministeri :)
- seksileikit
Patriklind, olet oikeassa olen vanhan kansan edustaja"sielultani"mutta meitä on
paljon noin 3milj, joten äänemme kyllä riittävät.
Vaikka elämme nykyaikaa niin lapset laitetaan alkuun sillä samalla vanhalla
tavalla jolla se on tehty jo yli 6tuhatta vuotta, eikä muutosta ole vielä tiedossa.
Ehkä sekin aika koittaa että homot tai lesbot saavat lapsia keskenään, mutta siihen taitaa kulua aikaa.
Ellei niin käy ja me kaikki muutumme homoiksi niin sehän ratkaisee väestöongelman, olisiko se luonnonvalinta.
Minulla ei ole mitään homoja vastaan, ne joita tunnen ovat mukavia ja avuliaita
ihmisiä, en vain halua homoa pressaksi. - Zugderdemidjin
Haavisto on pitänyt sukupuoliasioistaan matalaa profiilia ja niin kauan kuin mennään asialinjalla hän on mielettömän vahva ehdokas. Pressa edustaa nykyisellään Suomea nimenomaan EU:n ulkopuolisiin maihin nähden ja Haavistolla on oikeita kontakteja ja ymmärrystä kolmannen mailman maihin ja luottamusta siellä.
Aikanaan irvistelin Ahtisaaren valinnalle ja jälkikäteen huomasin olleeni väärässä. Siinä oli mies paikallaan, joka hoiti ulkopolitiikan niin kuin piti. Haavisto on taidoiltaan pian samaa luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768