Moi! Miten kyseiset valot toimii. Minulla syttyy valot ajovalot päälle matkaan lähtiessä , mutta ei matkan loppuessa. Valokatkaisin on auto- asennossa. Luulin, että toimivat sekä coming että leaving home. Osaisko joku neuvoa,miten saisi toimimaan.
coming home viivevalot ibiza st copa plus
5
342
Vastaukset
- petrol
Itsellä Altea XL ja minulla toimii niin että kun kauko-ohjaimella avaan oven niin valot syttyy ja pois lähtiessä jää palamaan 10:sekunniksi. Huollossa kytkevät tietokoneeseen ja pääsevät säätövalikoihin. Samalla voit esittää toivomuksen ajanpituudesta etc..
- säälittävää uikutust
josko lukaisisit ohjekirjaa.
- tuiravelj
No sullahan on "säälittävää uikutust"- nimimerkki paljon annettavaa tähän keskusteluun! Kiitoksia paljon neuvosta, sanoisinko vitun idiootti!
- 41694
Onko sulla valojen korkeus säädön vieressä toinen samanmoinen namista josta säädät valot? Jos, niin sitä kääntämällä...
- Leonisti
kun sammutat auton niin samutuksen jälkeen ennen kuin otat virta-avaimen pois niin väläytäpä ikään kuin pitkiä ja ota virta avain pois vasta tämän jälkeen. omassa seatissa toimii näin (muistaakseni). ja itselläni saa kyllä auton oman ajotietokoneen kautta (ratin/viiksen näppäimiä käyttämällä) säädettyä valojen päällä oloa ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269