Toyota ei ole enää tylsä automerkki

ipex

26

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpista kehiin!!!

      "Takaveroisella, 200 hevosvoiman urheiluautollaaan"
      Tuon verran tehoo meidän perhe autossakin....tai siis 240hp!!
      Taas tojotamainen halpis sportti...

    • A pe

      Taas katellinen urputtaa. Siihen voi iha varmana asentaa tuplaturbon ja lastuttaa ja sit onki ainaski 500 hv jää skotat kyykkyn

    • <3 Toyota :)

      Oiskohan niin että sinulla ei ole varaa kuin todella vanhaan autoon jossa on joskus ollut lähes noin paljon tehoa, tai ainakin melkein puolet siitä ja nyt kenkuttaa kun uutta kivaa autoa tuppaa Toyotalta? :)
      Hyvin todennäköisesti ajelet vielä eräällä altavastaaja merkillä, joka laittaa herneen tynkää nenuusi tietty vieläkin enemmän, mutta ole huoletta ja ajele sillä urheiluauton ominaisuuksilla varustetulla hienolla ja upeasti muotoillulla "ei halpis" autollasi ja anna rauhassa muiden olla sinua huonompia ja ajella Toyotalla. Uskon että niillä Toyota kuskeilla on sen verran hyvä mieli autostaan, ettei niiden tarvitse tuollaista soopaa tänne kirjoitella. Naurettavaa!

      • Halpista kehiin!!

        En ajele kuule millään skodalla, enkä "alta vastaajalla"!!!
        Ja autoni vuosimalli on -08 ja muijan kauppakassi -06 siinäkin lähes tuo 200hp...

        Eikä minua kenkuta yhtään mitä toyota kyhäilee, mutta mielestäni 200kaakkia on aika vähän urheiluautoon...tietysti jos on toyotan ajo ominaisuudet, niin sekin on jo aika paljon!!

        Eikö Celica ja Suprakin ole aikoinaan ollut "halpis" urheiluautoja..
        2000GT taisi olla hieman kalliimpi ja laadukkampi tuote aikanaan ja siinä oli yamahan virittämä kone!!

        Mutta jokainen ajakoon millä haluaa!!


    • Hyvä yritys mutta

      Onneton muotoilu, ei voi mitään. Näyttää japanilaisen muoviselta leego kyhäelmältä, sellaiselta pikkupoikien neppisautolta. Jos vertailikohteeksi haetaan esimerkiksi MB:n, Audin, BMW:n urheilullisempia malleja, jää tämä auto kaikessa muotoilussaan lähinnä kevyeksi huulenheitoksi. Jotenkin tunnen jopa hiukkasen sympatiaa jo Toyotan muotoilijoita kohtaan, sillä yritystä on kovasti mutta silti lopputulos on lähinnä Aygo tasoa.

    • todellisuus toinen

      Kauppalehden otsikko oli: "Toyota ei halua olla tylsä"

      Haluaminen ja asioiden todellinen laita ovat aivan eri asioita. Toyota on tylsä automerkki ja se johtuu juuri menekkimallien tylsyydestä. Yksi urheilumalli ei sitä asiaa ihmisten mielissä miksikään muuta, kuten ei muuttanut Formula ykkösissä olokaan.

    • Ei edes Trulli !

      Toyotan läsnäolo F-1:ssä oli lähinnä surkuhupaisaa edes Jarno Trulli ei saanut koslaan mitään vauhtia. Oli fiksu päätös Toyotalta vetäytyä kilparadoilta, jos tekniikkaa ei saada toimimaan niin ei saada. Trullin ilmoituksen mukaan Toyotan ajodynamiikka oli karmea, asia mikä ei yllätä autopiirejä muissakaan autoluokissa.

      • Hei, muistin virkistykseksi Trulli ajoi useita 2. sijoja ja paalupaikan Toyotalla. Joku toinen kuski olisi voittanutkin sillä useita kisoja, esim. Heikki Kovalainen. Toyotan jälkeen Trulli ei ole ajanut yhtään pistesijaa.


      • kekekekekekekekeke!!
        caseman kirjoitti:

        Hei, muistin virkistykseksi Trulli ajoi useita 2. sijoja ja paalupaikan Toyotalla. Joku toinen kuski olisi voittanutkin sillä useita kisoja, esim. Heikki Kovalainen. Toyotan jälkeen Trulli ei ole ajanut yhtään pistesijaa.

        HAHAHHAHAHH!!!
        Niin tai KEKE ROSBERG tai JJ.Lehto!!!!

        Hei herää ei tojotalla on missään auto urheilussa toivoakaan, EI F1 eikä Rallissa!!!


      • kekekekekekekekeke!! kirjoitti:

        HAHAHHAHAHH!!!
        Niin tai KEKE ROSBERG tai JJ.Lehto!!!!

        Hei herää ei tojotalla on missään auto urheilussa toivoakaan, EI F1 eikä Rallissa!!!

        Virkistetään lisää huonomuistista:) Heikki Kovalaisellahan oli valmis sopimus Toyotan kanssa ellei Toyota olisi lopettanut F1 sarjassa. Siksi Heikki on nyt ollut Lotuksella.


      • 2.4 STW

        Niinpä olikin mutta kone oli ihan kilpailukykyinen. Auton kehittäminen F1een on vähän eritasoinen projekti kuin vaikka ralliauton. F1 on kaikilta osin ihan eri maailmasta eikä millään osalla ole tekemistä siviilimaailman kanssa.
        Ihme että Tojo sai aikaan toimivan koneen tuossa ajassa.
        Tojon olisi ehkä kannattanut aloittaa moottoritoimittajana ja sitten ostaa joku hyvä talli.


      • WRC man!!!
        2.4 STW kirjoitti:

        Niinpä olikin mutta kone oli ihan kilpailukykyinen. Auton kehittäminen F1een on vähän eritasoinen projekti kuin vaikka ralliauton. F1 on kaikilta osin ihan eri maailmasta eikä millään osalla ole tekemistä siviilimaailman kanssa.
        Ihme että Tojo sai aikaan toimivan koneen tuossa ajassa.
        Tojon olisi ehkä kannattanut aloittaa moottoritoimittajana ja sitten ostaa joku hyvä talli.

        Niin juu ralliauton voi kehittää ketä vaan...esim.JOKKIKSEEN, mutta ei WRC:tä!!!
        Kyllä se on aivan yhtä vaativaa ja kallista ku F1 auton kehittäminenkin!!!

        Eli liian vaativaa tojotalle, pysyköön halpis sporteissa vaan!!!
        Ei liikaa tehoo ettei lähe hanskasta..


    • pärnäsen!!!

      pajalla suurimman ajan jatkuvaa korjaamista suorastaan hengevaarallinen muita kilpailijoita kohtaan!!!!!täi..pötti on tylsä nyt ja aina

    • Tylsä edelleen.

      Vai urheiluauto :D ainut hyvä tojos on takavetoisuus, mutta muuten ottaisin ennemmin tehokkaamman hyundai coupen. Omassa turpottomassa bensa käyttiksessä 265 heppaa ja 360nm ja sekään mikää urheiluauto ole.

      • Ottaisit ?

        Siinäpä se onkin. Perseaukiset täällä kirjoittelee, että ottaisivat sellaisen ja sellaisen...Niitä ei oteta - pitää ostaa! Ymmärrän kyllä, että kateelliseksi tekee tuo Toyotan uusi malli.


      • Nippon kippo

        On kyllä Tojotan copy-paste taas toiminut, yhdennäköisyys on aika suuri!!!

        Ainoa ero on että Nissan 370Z on OIKEA urheiluauto, ajettavuuden ja tehojensa puolesta!!! Ei ole subaru tehnyt tojolle tehokkaampaa konetta, koska ajettavuus varmaan taattua tojoa!!!


    • meister69
    • meister69
      • Nissepolkka soi!!!!!

        Mutta teho/paino-suhde edelleen nissanin eduksi??

        Jaa, oletko oikein testannut alustan??
        Ja sporttisilla tojotilla Celicalla ja supralla, sekä 350Z nissellä ajaneena, voin todeta että eivät pärjänneet radallakaan toyot!!!!!!

        Tuskin tuokaan mikään huippu ajettava on...se nähdään joskus!


      • meister69
        Nissepolkka soi!!!!! kirjoitti:

        Mutta teho/paino-suhde edelleen nissanin eduksi??

        Jaa, oletko oikein testannut alustan??
        Ja sporttisilla tojotilla Celicalla ja supralla, sekä 350Z nissellä ajaneena, voin todeta että eivät pärjänneet radallakaan toyot!!!!!!

        Tuskin tuokaan mikään huippu ajettava on...se nähdään joskus!

        Juu en ole vielä ajanut....mutta akselikuorman jakautuminen suhteessa 53:47 kertoo jo, että se on tasapainoinen ajettava, Esim. MX-5 Mazdassa se on 50:50 ja ajettavuus on lähes täydellinen, lisäksi matalan painopisteen boxerimoottori auttaa asiaa omalta osaltaan...


    • näin se on

      Muut merkitkö eivät sitten ole tylsiä? Friikit jauhavat aina samaa asiaa. Ovat kuitenkin hyvin kiinnostuneita ja ajattelevat Toyotaa joka päivä.

      • 2.4 STW

        Olen pistänyt saman asian merkille. Onko Ford tai Open sitten vähemmän tylsiä? Entä Renu? Jos joku edes joskus kertoisi mikä perheauto ei ole tylsä ja on samalla käytännöllinen, kokonaisedullinen ja luotettava.

        Ei taida tulla vastauksia.
        Jos puhutaan sporttiautoista niin kyllä BMW, Audi ja MB on hiton tylsiä. Niitä tulee vastaan joka kulman takaa. Ei mitään yksilöllisyyttä. Joka Lexus on yksilöllisempi, niitä kun ei tule vastaan joka risteyksessä.
        Oikeasti ei-tylsiä autoja on Jagge, Aston, Citroen, Alfa jne... Niissä on sitä jotain oikeasti omaa juttua. Jotkut asiat sporttisia ja jotkut sitten eleganssia.


    • FEFE

      WAS Open??? Ei ole vastaan tullut, on varmaan yksilöllinen!!!!

      Joo, yhden alfan kokemuksella ei ole tylsä...aina sai kuskata korjaamolle!!!

    • toyotalla etumatkaa

      Toyota pystyy mihin vain, turhilla hevosvoimilla ei tee mitään nykyliikenteessä.

    • seli seli

      "Toyota pystyy mihin vain, turhilla hevosvoimilla ei tee mitään nykyliikenteessä"
      Sanoo tojota mies!!

      Kyllä tehoa tarvitaan esim.ohitustilanteissa ja kärryä vetäessä!!!
      Avensiksella ei kyllä turvallisesti voi ohittaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

      Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

      Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

      Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

      Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

      Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

      Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

      Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

      Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

      Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

      Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe