Welhon heikoudet tänne!

ex-tyytyväinen

Mikäli olet huomannut welhn palveluissa jotain mikä askarrutta, niin kirjoittele siitä tänne. WELHON porukka lukee mielellään palautetta ja voi halutessaan tehdä asialle jotain.


Itselläni on mielessä sellainen seikka, kun aiemmin minulla oli 2 tai 5 mb liittymä niin eri videosivut (kuten youtube, "hamsteri" jne) eivät pätkineet juuri ollenkaan. Mutta kun nyt otin 10mb liittymän niin jopas pätkii.

Welholla sanotaan aina että pitää tilata huoltokäynti jolloin tarkistetaan yhteydet kotitalon keskuksessa. Tämä voi tosin maksaa sinulle 100€ jos vikaa ei löydy.

Ihmetten vain että minun kohdallani on huoltokäyntejä tehty lähes joka kerta kun olen muuttanut. Ja KOSKAAN ei ole löytnyt vikaa mistään ja aina vedotaan siihen että kun vikaa ei löytynyt niin pitää maksaa 100€ VAIKKA WELHON HUOLTO TOTEAA ETTÄ NOPEUS EI OLE KOHILLAAN!

Laittakaa lisää.

Ps. Welho mani persiilleen kun DNA osti sen :)

11

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvä

      Viikko sitten Su-Ma esiintyi laagia netissä, eli sivut aukesivat 15sek-2min viiveellä. Sitten vika katosi. Nyt tuo sama vika on päällä täällä Oulun alueella.

    • kaistapää kaista

      Welhossa säköpostit eivät toimi.

      • Reinotar

        Juu, ne päätti antaa sähköpostit Googlen palvelimen hallittavaksi! :-( PIIIITKÄ MIIIIINUS!!!!!!


      • maksua tyhjästä

        Joo. Hommasin kesällä 2011 mutsille laajakaistaliittymän. Johon piti nimenomaan sisältyä myös perinteinen sähköposti.

        Liittymän käyttöönotto oli ihan suolesta. Ohjeet sekavat/puutteelliset, mutta asiakkaan kyykytys toimi sentää hyvin. Piti siis keksiä passeli käyttäjätunnus ja sitten tarkistaa, ettei ao. tunnus ole jo käytössä. Automaatti ilmoitti aina, että tunnus OK, mutta kun loput tiedot syötti, tulikin vastaus, että tunnus on jo käytössä.

        Ja ei se sähköposti silti lähtenyt toimimaan. Piti käyttää muutama tunti palvelulinjalla roikkumiseen ennen kuin selvisi, että toukokuusta lähtien olisi pitänyt uusien sähköpostitunnusten olla muotoa xxx.yyy@dna.jotain eikä enää xxx.yyy@welho.com

        Ihan kiva, mutku vielä kesä/heinäkuun vaihteessa automaatti loi @welho.com tunnuksen eikä asiakas itse pääse tätä muuttaman. Vaikka yrittää luoda uuden tunnuksen, se on edelleen mallia @welho.com = ei toimi. Ei edes webmail.

        No, mitä tekee käyttäjätuki. Ihmettelee, ettei tällaista pitäisi tapahtua. "Otamme teihin myöhemmin yhteyttä". = näinhän sitä aina sanotaan, kun halutaan vain päästä eroon kiusallisesta tilanteesta. Edelleen odottelen, josko saisivat peukalonsa perseestä ja ongelman ratkaistua. Ei taida kiinnostaa.

        No, tämähän siis korjaantuu vain ja ainoastaan operaattoria vaihtamalla. Omaan asuntooni hommasinkin jo uuden liittymän ja kohtapuoliin on tämä toinenkin mennyttä.


    • asukas no:

      Olin Welhon asiakkaana vuodesta 1996 kuluvan vuoden elokuuhun asti.

      Kaikki toimi kuten pitikin kunnes Dna osti Welhon.

      110 megaisen liittymän nopeus oli enimmäkseen 15 - 30 megaa, e-mail oli

      usein poikki.

      Kun asiaan ei tullut parannusta, äänestin jaloillani eli sanoin liittymän irti ja

      samalla irtisanoin kaikki telkkaripalvelut.

      Oikeastaan kävi onni onnettomuudessa, nyt on toimiva 24 megainen netti ja

      paremmat telkkaripalvelut ja runsaat 30 euroa/kk halvemmalla:)

      Dna,anti-Midas. Kaikki mihin Dna koskee, muuttuu paskaksi.

    • dfghjklkjhgtr

      Näyttää siletä että welho haluaa taas huoltomieheille töitä kun on siirtonopeudet laskettu minimiin... >BING 118 ja 0,87/0,44 :-) Wiuhhh ku menee lujaa..

    • Welho pätkii

      Minulla 10mb liittymä alkoi hidastella 13.11 klo 18 aikoihin ja puolen tunnin hidastelun jälkeen netti katkesi kokonaan. Soitin Welhon vikapalveluun josta totesi, että saa yhteyden modeemiini "tosi hitaasti". Käytiin normaali check list läpi ilman tulosta ja asiakaspalvelija sanoi varaavansa huoltokäynnin. Tästä kuitenkin kieltäydyin kuultuani, että tämä maksaa minulle jos vikaa ei löydy heiltä. Päätin jäädä odottamaan. 14.11 katko jatkui edelleen ja soitin uudelleen asiakaspalveluun. Nyt kehotettiin hakemaan welholta uusi modeemi, koska neiti welho ei saanut omaani ollenkaan yhteyttä. Ennen tätä kokeilin kahta heiltä aiemmin saatua modeemia, joista molemmat olivat olleet toimivia. Jäin taas odottamaan ja kappas, parin tunnin kuluttua netti taas toimi.

      Mielestäni omistajavaihdoksen jälkeen katkokset ovat lisääntyneet. Oletteko huomanneet samaa vai onko tämä vain yleistä dna -inhoa?

      Asiakaspalvelu on mielestäni ollut aina ystävällistä ja hauskaa, eikä jonotusajatkaat ole kovin pahoja.

    • Ex-welholainen

      welho koittaa laskutella takautuvasti olemattomia laskuja. Laittoi LINDORFFILLE laskun perintään, mutta joutui juomaan oman liemensä kun joutuu pyytämään laskun takaisin.

    • AJ Tennis-Kyy-Närpä

      Läksin hyvin toimivasta Welhon adsl-laajakaistasta saunikselle ihan vaan siksi kun Dna tuli puikkoihin, siihen firmaan en laita ropojani senttiäkään entisten kokemusten perusteella. Samalla nopeudella on yli kympin hintaero sauniksen eduksi.

    • seittemättä vuotta

      Aloittajan kanssa samaa kokemusta, että "Welho mani persiilleen kun DNA osti sen :) " . Ikävä tietysti kaikille pakertaville Työn Tekijöille tämä asia.

      Kyllä minunkin mielestäni tilanne muuttunut. Olen käyttänyt Welhoa (Helsingin keskusta) vuodesta 2006 ja hyvä on ollut; myös palvelu leppoisaa, tuntevaa, eikä myöskään ole tullut rahastuksen makua asioista.

      Kun jouduin sitten DNA:lle, niin kaikesta huomaa, että on erittäin suuri firma ja että tulosta/rahaa he tarvii. Asiakkaana sen tajuaa, just nuokin huoltokäyntiasiat, hmmm.

      Kyllä, puhelimitse palvelu on hyvää, ystävällistä ja asiantuntevaa, ihan OK, mutta muutoin DNA ?

      • seittemättä vuotta

        Hankalaa kuuluu DNA:lle :

        "Teleoperaattori DNA irtisanoo huhtikuussa käynnistyneiden yt-neuvottelujensa päätteeksi 57 työntekijää.

        Määrä jäi selvästi ennakoitua vähäisemmäksi, sillä neuvottelujen alkaessa DNA arvioi vähennystarpeeksi noin 150.

        DNA perusteli yt-neuvotteluja liiketoimintarakenteen uudistamisella. Tällä yhtiö tavoittelee parempaa toiminnan tehokkuutta ja kilpailukykyä.

        DNA:n palveluksessa on yt-neuvotteluiden jälkeen 900 henkilöä."

        = http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2012/06/07/dna-irtisanoo-57-tyontekijaa/201231034/12?rss=t96


        - Toivotan kuitenkin hyvää kesää ja tsemppiä jatkoon Työn Tekijöille! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe