Mikä lapsenne nimeksi tuli? Meille tuli Nella Tinja Alexandra.
Ristiäiset =)
13
316
Vastaukset
- t
harvinaisen ihmeellinen nimi.onko isä kenties kreikkalainen tai turkkilainen?
- diie...
Nellan isän vanhemmat ovat saksalaisia mutta itse on syntynyt suomessa. Harvinainen nimi? Nella on suomalainen Tinja on suomalainen Alexandra ei mutta Aleksandra on.
- Adele Alexsia
Adele Alexsia
Kiva nimi teijän tytöllä Alexandra melkein kuin Alexsia )
- jukebox1
jos eka on poika annan nimeksi jukebox:)
- Seppo Heino
Minä annan pojalleni nimen Konsta Seppo Savela Heino
- joo no
Onko tuo Savela etunimi? Aika erikoinen.
- aa äl äm
Amanda Lilja-Maaria (6 kk)
Annika Lilli-Mari (2 v)
Auroora Leea-Meri (7 v)
Anton Leo-Mika (9 v)
Atte Leevi-Matti (14)
- noniih
Nella on koiran nimi.
- En jymmarrä, en...
Koiran nimi? :D Nella?
- Isla.ö
Minun lapsen (tyttö) nimeksi tulee Mira Christiina ja sit pojan Daniel Alexsander:)
- vieraannuttajalle
tuli narsisti "äidin-" vieraannuttaja Raision sossu
- Cucanna-Cuomalainen
Roskasakki antaa lapsilleen näitä juntteja C-kirjaimella höysttetyjä mukahienoja nimiä. Koska onhan se minun kännissä ja teini-ikäisenä alulle roiskittu sinappikoneeni aivan uniikki lumihiutale ja princecca. Niih!
- meillätuli
lapsen "äidin-" narsisti vieraannuttaja Raision sossu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220