Omistan nyt 3,5kk olevan lappari pennun ja olen miettinyt kun tuo tuosta kasvaa niin alettais käydä näyttelyissä. Ongelmana vain on muutama kohta. Olen lukenut jostakin että jos pohjavilla puuttuu koiralla niin se olisi hylkäävä tekijä ja koira on minulla sisällä. Asumme rivitalossa ja takapihaa ei kyllä riitä tarhalle. Kasvattaako koira silti pohjavillaa vaikka asustaakin sisätiloissa ? Vai pitääkö tuo lykästä pihalle...
Kertokaa te ihmiset joilla koira on sisällä että mitenkä olette pärjännyt näyttelyissä :) Kiitos!
Näyttelyistä
Uusi omistaja
1
80
Vastaukset
- hh9oohj
Ei pelkkien näyttelyiden takia koiraa pidä pihalle pistää. Aikuistuessaan koira kyllä saa pohjavillan, ellei sen sukua olla monen polven ajan kasvatettu kuumassa ilmastossa. Minulla on labradorinnoutaja, jolle alkoi kertyä pohjavillaa vasta vajaan vuoden iässä. Jos koira on virheellinen, niin ei mahda mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239