Ajattelin ostaa käärmeen ,mutta mulla on hamsu .Mikä ois hyvä käärme alottelialle, kun perheessäni henkilö pelkää käärmeitä?Kantsiiko ostaa edes käärmettä.
alottelialle hyvä snake
3
173
Vastaukset
- käärmeiden ystävä
Kyllä kannattaa. itsellänikin on jo useampi käärme makuuhuoneen sängyllä. Niistä saa hyvää ilta viihdettä jos on yksinäinen läski niin kuin minä... Mutta välillä käärmetkin voivat villiintyä ja niiden kurissa pito on haastavaa. Minun Maija käärme ja Jussi käärme parittelivat yksi ilta sängyssäni kun katselin niitä ja 9 kk jälkeen ne saivat kaksoset joiden nimet ovat Heinähutsu ja Vilttitussu. Olen käärmeiden ystävä ja suosittelen niiden hankkimista jokaiselle jolla on mitätön seksielämä.
- .
.
- käärmenaikku
Ensinkin:
Jos perheessä on käärmekammoinen, kannattaa odottaa että muutat ensin pois kotoa (oletan siis että asut vielä kotosalla :D)
Käärmekammoiset perheenjäsenet on yllättävän vaikea puhua ympäri....
Hamsterin omistaminen ei liity käärmeen omistamiseen mitenkään, sinulla saa olla vaikka kymmenen hamsua!
Jos olet O I K E A S T I kiinnostunut hoitamaan matelijaa, joka saattaa elää 20vuotta TERRAARIOSSA (ei siis silloin tällöin vapaana asunnossa), jota ei voi silittää, joka ei kiinny tai tunnista omistajaansa,joka syö hiiiriä/rottia/hamsujakin, jolla on turvallisin olo siellä omassa terraariossaan, niin suosittelen sivustoa herppi.net. Sieltä löytyy perustietoa yleisemmin "lemmikkinä"pidettävistä käärmelajeista, joten löydät varmasti omasi järkeä käyttäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748