tiedoksi vaan, olen kuullut että eräs ruotsalainen mallitoimisto olisi kiinnostunut hannasta, mutei tällä kertaa hänen äänestään vaan he haluavat hänestä hupuumallin!! Mitä olette mieltä moisesta? kommentoikaa..itse en oikein osaa..
hannasta halutaan huippumalli!
9
1422
Vastaukset
- masie
Olen Hanna fani. Mutta pystyn kyllä suhtautumaan rehellisesti tällaisiin juttuihin.
Ei sillä kropalla.;D- kjklds
Joo.. mitä oon sivusilmällä telkkarista seurannu, niin Hannan kasvojen iho ei oo ihan sieltä parhaimmasta päästä.. mut meikillä ja kuvien retusoinnillahan saadaan paljon aikaan.. ;) Kaikkea hyvää Hannalle!!!
- minä taas
kjklds kirjoitti:
Joo.. mitä oon sivusilmällä telkkarista seurannu, niin Hannan kasvojen iho ei oo ihan sieltä parhaimmasta päästä.. mut meikillä ja kuvien retusoinnillahan saadaan paljon aikaan.. ;) Kaikkea hyvää Hannalle!!!
kiitos!
- James Bond
minä taas kirjoitti:
kiitos!
ei kyl sil perseellä. aivan liian leviä persus. naamaki ihan hirvee ilman tietokonenörttejen parannusta kuvissa.. ja puoli kiloa meikkiä
- minä taas
James Bond kirjoitti:
ei kyl sil perseellä. aivan liian leviä persus. naamaki ihan hirvee ilman tietokonenörttejen parannusta kuvissa.. ja puoli kiloa meikkiä
et taida kyllä sitten tietää edes kuinka paljon on puoli kiloa meikkijä
- Jeppe
Mielestäni Hanna on kyllä erittäin kaunis nainen, mutta kun katsot noita huippumalleja niin ne ovat mielestäni liian laihoja ja anorektikon näköisiä. Hanna taas erittäin naisellinen :) Kyllä mun mielestä hanna olisi hyvä malli mutta en sitten tiedä mikä on tosiaan mallimaailman mielipide :)
- muse
hanna on ihan helvetin hyvännäkönen.
paljon paremman näkönen ku ketään vitun laiha nyky-malli. saatana.- Jess...
Itse olen samaa mieltä!
Vittu miks pitäis ol joku *aatanan ripakinttu pikku perse!!!???
Kysyn vaan!
- fani
ja lähde oli aina niin tasokas anttituisku.net?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358