Ihmeitten aika ei ole ohi. Het grillin tilalle näyttää tulevan joku Bar Kupperi. Tietääkö joku, koska paikka avataan. Jo alkaa paikka piristyä.
wtf Alajärvelle avataan taas uusi baari,
16
3291
Vastaukset
- juuri näin
Hienoa, toivottavasti tulee välillä live-musiikkiakin ja heti alussa siivotaan tappelijat, riidan haastajat ja muut häiriköt vittuun !
- mäppiskä
no eiköhän tää oo samaa tasoa mekongin kanssa. lounasta ei kupperista taida saada...? alvariini on aivan kuollu paikka heti alusta asti, käväsin viikko sitten ekan kerran, keski.ikä oli 60v ja karaoke sielä soi... mekongissa olis muuten huomenna thaistrippari :D yrittääköhän näin nostaa tasoa uuden kilpailijan myötä..
miks muuten ent, albertti on niin kuivanu? pizzat ei oo mistään kotosi mut kaikki muu sapuska on parempaa ku turkin chilissä, näin 15v jälkeen olis tosin pieni pintaremontti jees. - järviale
Alajärvetä pitäisi anniskeluoikeudet kieltää. Menee kaikki överiksi
- r.ankkuri
Kupperi? Ankkureiden rahanhankintabaari 70 000 euron velkojen maksuuko??
- JeeJeeJee84
Ehän nyt uskovaisten kylään rietasta baaria haluta...vaikka se kasvattas enemmän tulojaki sinne päi. Ketä oikeesti kiinnostaa joku jeesus jeesus kahvila kuten esim risteyspaikka. Siellä saids olla amerikan tyylinen disco baari
- alappo
Alajärvelle ei sovi baari, sillä ollaan raamattuvyöhykkeellä.
- skepardi
nämä jeesustelijat voi mennä sinne risteyspaikkaan ja me ihmiset voidaan käyttää näitä baareja miten halutaan
- Uusi Testamentti ens
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060915687760_uu.shtml
-Kannattaisi teidänkin alkaa lukea Raamattua!
- Itse Ainaki Otan
Kaikki baarit kiinni ja kotia lukemaan raamattua.... Sit ilolla ja innolla oottamaan sunnuntaita et pääsee lestaatiolaisten kans porukalla jauhamaan paskaa "Normi" juopottelevasta kansasta samalla ku käytetään naapureiden ja jopa omia lapsia hyväks.... Ja sit ilolla maanantai aamuna töihin ku jumala on antanu kaikki synnit anteeks... Sitäkö nämä jeesustelijat täällä hakee... ?????
- nimessä ja veressä
Ja viikonloppuna vähän kaapista kaljaa ja kossua. Sunnuntainahan ne synnit saa taas anteeksi.
- gjovo
No, miltä vaikutti?
- minä
Ei viinan juonti väärin oo, kyllä ittekki otan, mutta tuo lestadiolaisten pilkkaaminen on vähä syvältä!
- neck vex
Se on se pesisbaari jossa oltiin eilen illalla puukkohippasta.
Arvata saattaa millainen henkilö ja mihin kulttuuriin kuuluu joka kulkee puukko mukana ????
Ei taida olla vaihtoehtoja...- pirskutarallaa
ei tainnu olla kulttuuripersoona tämä jannu.
- edsewö
No nyt ainakin on!
- Anonyymi
Ei ihmiset jaksa enään juoda. Het sitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717