Olen kuullut ilmaisesta MS Offiice ohjelmasta ja tuolla MS:n sivuilla on siitä juttua mutta en ole löytänyt latauslinkkiä. Kuka viisas tietää? Kiitos etukäteen!
http://office.microsoft.com/fi-fi/starter-help/office-starter-2010-n-esittely-HA101886942.aspx
Mistä Office starter?
5
2637
Vastaukset
- ...oooOOOooo...
Älä turhaan asenna starter versiota kun on olemassa parempi ohjelma ilmaiseksi.
Tämä on rampautettu versio MS Office paketista.
Lainaus Microsoftin sivulta:http://office.microsoft.com/fi-fi/starter/
Joihinkin uusiin tietokoneisiin sisältyvä Microsoft Office Starter 2010 sisältää tuottavuussovellukset, jotka mahdollistavat tuottavuussovellusten yleisimpien perustehtävien suorittamisen. Office Starter sisältää vain Microsoft Word Starter 2010:n ja Microsoft Excel Starter 2010:n. Nämä tuotteet ovat Microsoft Wordin ja Microsoft Excelin rajoitetuin ominaisuuksin varustettuja versioita, jotka sisältävät lisäksi mainoksia. Office Starter on saatavilla vain esiasennettuna, ja se sisältyy vain tiettyjen tietokonevalmistajien tietokoneisiin. Ohjelmiston voi päivittää täydeksi Office-versioksi milloin tahansa.
Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen.
Molemmat ohjelmat ovat kotikäytössä täysin riittävät ja kaiken lisäksi ilmaiset.
Näillä pärjää myös työelämässäkin.
Itselläkin openoffice töissä käytössä. - Ellu & kana
"Suosittelen asentamaan Open Officen tai Libre Officen."
Kiitti vaan mutta mulla on tuo oo enkä pidä siitä, sorry - Ellu & kana
Löysin linkin ja asensin koneelleni. Toimii hienosti, on miellyttävä käyttää ja täyttää täysin minun tarpeeni. Tämä on veljeni kokoama kone johon on asennettu Win 7 Home family pack versio. Velikulta kuuluu ilmeisesti noihin "tiettyihin valmistajiin." :) :)
- eihän sillä.........
Open Offisessa ei ole Otlook Expressiä tai yhteensopivaa vastaavaa sähköpostia?
- gdfghfghjghkjhkl
ei ole startterissakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738