Aamun aloitus ;)))

13

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justus 55
      • Turha toivo >;))))))))))))))

• :/

Sanoitta paras, vain musako on elämää, tätä, elettävää?

• Putkivalo

Ei kai koko elämää, mutta hyvä mauste :)

• Tjah...ainakin minulle.
        Nightwishin levyä kovai´sti odotettiin, se on nyt maistelussa, tuosta zibaleesta ainakin pidän...

• Apuaa millaisia aamuvirkkuja täältäkin löytyy. Tuohon aikaan nukkuisin jos vain ois mahdollista.
      Voisin antaa sulle kaikki aamuvuorojen heräämiset.
      "Lapsenlapsi" hoidettava ohjeiden mukaan (on jääkaapin ovessa). Viikonlopun työv. odottavat .

• Niin, onko silä mitään väliä, milloin valvoo ja milloinka nukkuu...
        12 h on ihan tarpeeksi unia, mielestäni ;))
        Mut varhainen aamu on hyvää aikaa laittaa sauna lämpeneen, syödä hyvin jne...

• Putkivalo

Tällä levyllä on tainnut olla aikamoiset odotukset monessa kodissa. Mä tykkäsin, ihan kybällä. Anette Olzonin ääni tulee hyvin oikeuksiin. Tähänastinen lemppari on Slow Love, Slow. Vähän jazzahtava, mille olen yleensä allerginen.

Tarjan aikausi oli liian oopperamainen, Amaranth liian popahtava, tää on multo bueno!

Ja ihan vaan kiusaksi :))))

• Nightwish oli ilmiö aikoinaan.Muistan kun kuuntelin hämmästyksellä Tarja upeaa ääntä ja metallia takana, se oli mahtava yhdistelmä.
        Mut ei ole huono nykyinenkään, ihmiset ei vaan pääse yli siitä että kaikki muuttuu.
        No, en itsekään tykkää Genesisksestä nykymuodossaan, Gabrielin lähdettyä...
        Mut makuasioita, sano koira kun......

• meriel
      • Niin, minä taas pidän Anettesta, hän kun tekee muutaman muunkin lempibändini kans esiintymisiä.

• ipkissa

Samaa mieltä, ei mitä odotti vaan hyvää kamaa on. Kiitti linkistä, kuuntelin ja hankittava on tuokin. Autossa ajellessa, omassa rauhassa, itsekseen, tunnelmoiden sitten syvällisempää kuuntelua ....
      :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe