Onko kukaan tillannut ikinä hollisterilta vaatteita? Miten on toiminut ja kauan toimitus kestää?? ja minkä hintaiset postitoimituskulut?
Hollisterilta vaatteita
3
531
Vastaukset
- belllun
olen muutamia kertoja tilannut hollisterilta ja kumpanakin kertana toiminut hyvin.
Toimituskulut olivat suurinpiirtein 25-40 euroa riippuen haluaako tilauksen nopeasti vai normaalina postina. Tilatessa kannataa huomioida vaatteiden koot sillä ne saattavat olla hieman pienehköjä. - nnemo
Minkä kokoisia Hollisterin vaatteet on muihin merkkeihin verrattuna? Oon esim. H&M:llä ja Espritillä S-kokoa, onkohan M sopiva vai kannattaako tilata L?
- Hollistergirl
Hollisterin koot ovat pienempiä, kuin esim: H&M jos kokosi on yleensä S, kannattaa ottaa M tai L. Itselläni on yksi huppari kokoa L ja toinen kokoa M, ja normaali tuubitoppikin on kokoa L! Mutta, jos ei ole hirveän rintava suosittelen kokoa M! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294