Housut pulleana

12vPojanÄiti

Hei, olen 12v pojan äiti ja pojallani on havaittu vaikeuksia kakan suhteen kaikki ulosteet tulee housuun huomaamatta. Lääkkeitä on kokeiltu enkä tiiä mitä teen. Ehdotelkaa!

10

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä ei tarvetta

Hei. Haluaisitteko mahdollisesti kokeilla pojallanne, vaikka vaippoja jolloin kakka ja mahdollinen pissa menisi silloin vaippaan. Tällöin säästyisi joka kertaiselta pikkuhousujen / päälihousujen pesulta. Sopiiko teidän pojan päälle tena slip maxi L-kokoa oleva teippivaippa. Minulla olisi käyttämättömänä , ja vielä lähetyspaketissa 5 kpl / 24 kpl pusseja näitä vaippoja. Jos olette kiinnostuneet
      näistä, niin ilmoitelkaa asiasta, että jättäkää jonkinlainen tarjous paketeista.

• 12vPojanÄiti

Monella myisitte? Ja kyllä ne sopivat, ainoa ongelma on ettei poika suostu vaipat käyttöön. Yritin puhua hänelle vaipoista mutta vastaus oli kielteinen.

• 12vPojanÄiti

Kyllä se olisi sopiva hinta asun helsingissä:)

• 12vPojanÄiti

Kiitos näistä tarjouksista mutta käytiintänään lääkärissä niin ne sanoivat että saan meidän läheisestä terveyskeskuksesta ilmaitteeksi vaipat, kiitän kuitenkin. :)

• 12vPojanÄiti

Mutta jos asut Turussa niin minulla on kaverin pojalla vaippafetiisi hän ei uskalla sanoa sitä omille vanhemmille ja minä kun olen psykologi niin jos veisit vaikka hänelle 2VAIPPAA hän voisi tulla todella iloiseksi jos se käy sinulle voin jutella hänen kanssaan asiasta ei olla vielä ostettu hänelle vaippoja leikkeihin niin hän käyttää kuulemma vastasyntyneen vauva 1-4kg vaippoja teippaamalla ne yhtee poika on 10v

• 12vPojanÄiti

Kirjotus virheitä tulee koska oma koneemme reistailee niin olen kännyllä ja tulee extra paljon virheitä.

• 12vPojanÄiti

Puhuin hänen vanhemmilleen fetiisistä he sanoivat että hankkivat mielummin hänelle itse vaipat joten ei enää minun puolesta mitään :)

• 12vPojanÄiti

Muute missä päin Turkua asutte? Aattelin että hän asuu Pääskynvuorella asutteko siinä lähistöllä?

• auttaa joku tuota

Sairaan yksinpuhelu voi olla tällaistakin

• Maailmanparasäiti

TÄMÄ ON TAAS NIIN TÄTÄ, TÄHÄN ON YKSINKERTAINEN RATKAISU. ÄLÄ TAPA LASTASI LÄÄKKEILLÄ ETTET OLE HUONO ÄITI

OPETA POIKASI KÄYMÄÄN VESSASSA TIETTYNÄ AIKANA, SYÖMISET SÄÄNNÖLLISIKSI JA JUOMISET, NIIN OPIT SITTEN NÄKEMÄÄN MIHIN AIKAAN SE PASKA ON TULOSSA PÖKSYYN

SITTEN HÄNET AINA PYTYLLE KUN AIKA LÄHESTYY EIKÄ PÄÄSTETÄ ULOS ENNEN KUN

PASKA ON VISUSTI PÖNTÖSSÄ

JA MUISTA VETÄÄ VESSA

URPOJA TAAS LIIKENTEESSÄ EI JUMALISTE

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe