Äänestä Janica BB-finaalin voittoon!
Soita 0700-87803
5 ääntä, soita numeroon 0700-87817 paina äänimerkin jälkeen numero 3
10 ääntä, soita numerron 0700-87818 paina äänimerkin jälkeen numero 3
Lähetä tekstiviesti Janica numeroon 17106
Janica BB voittoon!
18
116
Vastaukset
- ratkean naurusta
Kuvitteletko, että äänestäisin itseään maksusta paljastelevan, laskelmoivan, aina keskipisteeksi pyrkivän tyypin voittoon?
- En todellakaan
En todellakaan äänestä. Olin Sebastianin kannattaja, enkä ääntäni ainakaan tällä vkolla Janicalle anna.
- 10 ääntä
Minä ainakin äänestän
- janica stincks
en todellakaan äänestä janicaa. janica saa astella talosta ekana pihalle. sebutinkin kovasti ekstrassa huoritteli janicaa, miten janica huora pesi jeesus sebun jalat, se likainen nainen hyh.
- hys, hys!
janica stincks kirjoitti:
en todellakaan äänestä janicaa. janica saa astella talosta ekana pihalle. sebutinkin kovasti ekstrassa huoritteli janicaa, miten janica huora pesi jeesus sebun jalat, se likainen nainen hyh.
Nyt sitten pikkupojat
runkulle ja iltapesulle!
- Fani for ever
Minäkin äänestän Janicaa
- Janica sympaattisin
Janica on hyvä roolimalli itsenäisille naisille: kaunis, itsellinen, järkevä, sosiaalinenkin ja ennenkaikkea oman arvonsa tietävä nuori nykyaikainen nainen. Varmasti Janica hoitaa itsenäisesti ja omalla työllään perheensä. Ei strippaamisessa mitään pahaa ole: Janica on upea, jopa urheilullisen nätti kropaltaan
Ihan hyvä BB-talon asukkaista v. 2011 voittajaksi.- hyvä näin
Onnea Janica ja Mikael!!
- Roolimalli????
Mistä lähtien jalkovälinsä levittely ja paneminen kaikenmaailman hetken tuttavuuksien kanssa TELEVISIOSSA on hyvän roolimallin antamista?
Janica on varmasti hyvä äiti lapsilleen ja kaipaa lapsiaan koko ajan BB-talossa ollessaan. Mutta silti en tule äänestämään Janicaa voittajaksi. Minun arvoni tässä elämässä eivät kohtaa Janican arvoja. En ole uskovainen vaan tavan tallaaja, mutta silti pidän arvossa sitä ettei kaikkea osaamistaan esitellä televisiossa. Vai onko se "myyntipuhe" tuleville keikoille??
- en äänestä
Ei tulis mielenkään äänestää ihmistä, noiden arvojen perusteella. Hoitakoon päänsä kuntoon kunhan ekana pääsee talosta pois. Janicalla ei todellakaan ole kaikki ihan kotona. Todella itsekeskeinen, ei ajattele lapsiaan yhtään.
- w4qnhjwaq4n
Eipä ainakaan ole ahdasmielinen, niin kuin eräät. Janica voittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ....tyttö....
w4qnhjwaq4n kirjoitti:
Eipä ainakaan ole ahdasmielinen, niin kuin eräät. Janica voittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
painu vittuun ton ahdasmielisyys jankutuksella etkö muuta keksi?
Äänestäkää hyvät ihmiset janicaa!!! Tanja tuotannon suosikki!! Edellisillä kausilla moisella käytöksellä olis jo poistettu talosta mut saa aina vaan maleksia talossa ja haukkua muita ja omintakesella käytöksellä aiheuttaa eripuraa talossa, ulos!!! Janica voittoon!!!
- tyttö.....
samu1 kirjoitti:
Äänestäkää hyvät ihmiset janicaa!!! Tanja tuotannon suosikki!! Edellisillä kausilla moisella käytöksellä olis jo poistettu talosta mut saa aina vaan maleksia talossa ja haukkua muita ja omintakesella käytöksellä aiheuttaa eripuraa talossa, ulos!!! Janica voittoon!!!
en varmasti äänestä janicaa,se on ihan hirveen ilkee,haukkui suvia huoraksi.
- hys, hyss!
tyttö..... kirjoitti:
en varmasti äänestä janicaa,se on ihan hirveen ilkee,haukkui suvia huoraksi.
Nyt sitten pikkupojat iltapesulle! Ja peskääkin kunnolla!
Äiti tarkistaa esinahan alusetkin.
- eiminun äänin
Minä en äänestänyt ketään
Onnea Janica & Mikael ja kaikille muillekin finalisteille!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058