Niin tietääkö kukaan paljonko yhden ihmisen antamat pisteet vaikuttaa prosentuaalisesti? Tarkoitan lähinnä tätä tän iltasta äänestystä jossa tanja jäi taloon hilkulla, kuinka paljon esim minun antamat äänet benille vaikutti eli jos oisin äänestäny sebastiania sillä turboäänillä jossa oisin antanu 5 pistettä sebastianille enkä ois äänestäny beniä niinku tein, niin oisko tanja tippunu jos oisin äänestäny sebastiania??
Jälkispekulointia...
9
87
Vastaukset
- Makkis22
Äänet eivät vaikuta mihinkään muuhun kuin maikkarin ja puhelinoperaattorien tuloihin.
Kaikki muu on ennalta käsikirjoitettu.
Ja niin häädöt, kuin voittajakin, määräytyvät käsikirjoituksen perusteella.- Mikä mikä- Miikka
Jos Sebastian olis voittanut niin se vasta käsikirjoitetulta olis vaikuttanut. Jotkut meni halpaan mutta moni huomasi että Sebastian oli pelkkä rakennettu roolihahmo jolla luuli voittavansa.
"tuntui oudolta nähdä pitkästä aikaa oma muna...." 8O
- Ei tiedä
Mutta Tanja voitti Sebastianin 0.001 prosentilla, joten sinun äänesi Sebastianille olisi voinut hyvinkin ratkaista.
- korjaan..
0,01 %
- Viha ratkaisi taas
Ei tuotanto manipuloinut tulosta, vaan äänestäjät itse, kun eivät äänestä suosikkiaan vaan jotain toista vihapäissään.
- skeidaa
Miinukset olisi kertoneet toista. Sekopää ammu olisi ulkona.
- kldoddjhfgt
´´Äänet eivät vaikuta mihinkään muuhun kuin maikkarin ja puhelinoperaattorien tuloihin.
Kaikki muu on ennalta käsikirjoitettu.
Ja niin häädöt, kuin voittajakin, määräytyvät käsikirjoituksen perusteella.´´
näin on! - lopettakaa kidutus
Suosimista ja käsikirjoituksia kyllä on, mutta äänestäminen ratkaisee kuka voittaa.
Tämä on hirveä ohjelma. Ei ihmisiä saisi pitää koekaniineina. Muistan kuinka joskus pyöri yhtä kaamea ohjelma:heikoin lenkki. - valttirabatti
´´Muistan kuinka joskus pyöri yhtä kaamea ohjelma:heikoin lenkki.´´
voi niitä villejä ysärivuosia! :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=t2WdPqHsYNc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154