Soinin arvot on Paavin arvot

Näin on näreet!

Eli lyhyesti: nainen = esine. Jos mies haluaa, siihen ei naisella ole sanomista. Ei ehkäisyä, ei aborttia. Synnytettävä on aina.

Soini varmaan sai nyt lestadiolaisten äänet, niitähän se kalastelee.

Presidentinvaalit ovat arvojohtajavaalit. Jos arvot tulevat vanhalta, seniililtä ukolta (jonka ainakin pitäisi olla koko ikänsä selibaatissa) niin minun ääntäni ei saa. Olkoon arvojohtajana omille porukoilleen, mutta presidentiksi tuota miestä ei tarvita.

23

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

Kiitos iso EI Soinille! Mielestäni uskontoa ja politiikkaa ei pidä sotkea keskenään. Paavi kumppanit mielipiteineen on muinainen fossiili.

• No, kukapa tietää, miten varsinkin lestadiolaisvaimot vaalikopissa äänestävät...

• Elämä on pyhä

Olipa törkeä viesti, sinä siis kannatat maailman suurinta joukkomurhaa, 42 miljoonaa VUOSITTAIN. Mikä tekee eron Mao Zedonging hairjoittamalle terroripolitiikalle ja adoptiopolitiikalla maailmassa?

• ehkäisy ok

Soini äänesti EU-parlamentissa vastaan sitä esitystä, että Afrikkaan olisi lähetetty kondomeja hillitsemään väestönkasvua sekä AIDSin leviämistä.

Muistakaas se.

Kyllä tuo ukko saa vahinkoa tehtyä, jos sen valtaan päästää.

• Tosi tämä
        ehkäisy ok kirjoitti:

Soini äänesti EU-parlamentissa vastaan sitä esitystä, että Afrikkaan olisi lähetetty kondomeja hillitsemään väestönkasvua sekä AIDSin leviämistä.

Muistakaas se.

Kyllä tuo ukko saa vahinkoa tehtyä, jos sen valtaan päästää.

No joo ei niitä Bill Gatesin myrkkyjä kannata tukea, YK harjoittaa joukkomurhaa Afrikassa "rokotteidensa" ja "lääkkeidensä" kanssa!

• anorektikot ry

Ai että presidentti päättää abortit ja uskonnot? En tiennytkään tuota. Luulin että Setalaisuus on presidentin varjelema toimiala, mutta siihenkään kansalaisen ei ole pakko liittyä.

Ja että politiikka euroineen ja veroineen ei kuulu presidentti ehdokkaiden toimialaan?
      Terveydenhoitotiedekö kuuluu?
      Miksi ei ole lääkäriä ehdokkaana? Hän voisi sanoin ja kuvin näyttää sikiönlähdetyksen ja olisi tuossa tuokiossa presidenttinä!

• Sikiönlähdetyksestä löytyy varmaan kuvia ja tietoja ilman että niiden esittelijän täytyy olla presidentti.

• saatte nähdä

Soini on seuraava pääministeri ja ihan pian..

• iso porvari

Kaiken kaikkiaan Lipposen raukkamainen jippo Soinille oli törkeä.
      Eihän muittenkaan presidenttiehdokkaiden uskonnollista vakaumusta provosoitu.
      Minä olisin vastanut itkevälle tytölle, että ei huolta, Suomessa saa abortin koska vaan raiskaustapauksissa.
      Näin Soinin olisi kuulunut vastata.

• varmaan soini tuolla sekä sai lisä-ääniä että menetti niitä.
      itse olin kahden vaiheilla äänestänkö soinia, mutta nyt täytyy todeta että paras paavo voittakoon!

• veroa lisää

Just noin. Pitäisi median kysyä pres.ehdokkailta, pitääkö anorektikkoja hoitaa. Anorektikko haluaa itse tuhota itseää ja jos ei kuole vaan toipuu, naisella ainakin on lapsettomuus edessä.

Entäs tuo juoppojen hoito? Kuolemaa kohti siinäkin mennään. Tosin juoppo maksaa veronsa pullon muodossa. Lapsentekokin vähän niin ja näin!

Kalliita hoitoja . yhteiskunta maksaa.
      Valitkoon jokainen elämäntapansa itse. Tehköö abortin, kuolkoon nälkään, tuhotkoon maksansa. Ihan kuten haluaa. Lopettakaa ruikutukse toisten päätöksistä.

• muistakaa se

Katolinen kirkko myönsi vasta 1992 että aurinko ei kierräkään maata.

• Katolisen kirkon kannasta perhesuunnitteluun ja aborttiin ja muihinkin asioihin löytyy Suomen katolisen kirkon sivustoilta. Ei kannata pysähtyä yhteen Soiniin jos haluaa pohtia periaatteita, joita suuri osa maapallon väestöstä enemmän tai vähemmän noudattaa.

Katolinen kirkko hallitsi Suomessa aina 1500-luvulle saakka. Vanhat kivikirkkomme on rakennettu katolisella ajalla. Kalenterissamme on vanhoilla paikoillaan joukko katolisen ajan pyhimysnimiä, joita käytetään etuniminä. Ei tässä niin erillään olla katolisesta ilmapiiristä kuin luulisi. Luterilainen kirkkokin on nykyään alkanut käyttää "messu"-termiä.

http://bioetiikka.wordpress.com/

• katollinen koti
        jjeeves kirjoitti:

Katolisen kirkon kannasta perhesuunnitteluun ja aborttiin ja muihinkin asioihin löytyy Suomen katolisen kirkon sivustoilta. Ei kannata pysähtyä yhteen Soiniin jos haluaa pohtia periaatteita, joita suuri osa maapallon väestöstä enemmän tai vähemmän noudattaa.

Katolinen kirkko hallitsi Suomessa aina 1500-luvulle saakka. Vanhat kivikirkkomme on rakennettu katolisella ajalla. Kalenterissamme on vanhoilla paikoillaan joukko katolisen ajan pyhimysnimiä, joita käytetään etuniminä. Ei tässä niin erillään olla katolisesta ilmapiiristä kuin luulisi. Luterilainen kirkkokin on nykyään alkanut käyttää "messu"-termiä.

http://bioetiikka.wordpress.com/

Tosiaa, ennen meillä oli sunnuntaisi jumalanpalvelus, nykyään messu. Ristinmerkin teko on myös tullut luterilaiseen kirkonmenoon, papit tekevät ristinmerkkejä itselleen ja kirkkokansalle. Myös papille ripittäytyminen on vahvasti esillä luterilaisuudessa.

Luterilaisuus taitaa lähentyä enempi roomalaiskatolisuuteen kuin idästä tulleeseen ortodoksisuuteen!

• Juuret siellä
        katollinen koti kirjoitti:

Tosiaa, ennen meillä oli sunnuntaisi jumalanpalvelus, nykyään messu. Ristinmerkin teko on myös tullut luterilaiseen kirkonmenoon, papit tekevät ristinmerkkejä itselleen ja kirkkokansalle. Myös papille ripittäytyminen on vahvasti esillä luterilaisuudessa.

Luterilaisuus taitaa lähentyä enempi roomalaiskatolisuuteen kuin idästä tulleeseen ortodoksisuuteen!

Katolisuudestahan luterilaisuus on lähtöisinkin. Luther oli katolinen oppinut kirkonmies, joka ryhtyi kyseenalaistamaan katolisen kirkon tiettyjä käytäntöjä. Hänen tarkoituksensa ei tietenkään ollut perustaa "luterilaisuutta", vaan puhdistaa katolista kirkkoa väärinkäytöksistä ja mielestään arveluttavista oppilauseista.

• nain nain

Ja Luther sanoi 7. käskyssä Alä tee huorin.
      Käsky ei pidä paikkaansa. Huorinteko on poistunut elämästämme. Saat naida kun huvittaa, ja silloinkin kun ei huvita.
      Abortti on luterilaisille kevyttä ohi menevää asiaa naimisen ilon rinnalla!

• +1

Ääriuskovainen hihhuli heräsi. Itseasiassa juuri äsken ajoin kaksi teikäläistä pois ovelta lehtiään tyrkyttämästä.

• lapsen menettänyt

Minulle on tehty 15 vuotiaana abortti aikuisten painostuksesta. Nykyään minulla on kaksi aikuista lasta ja ei mene päivääkään etten muistaisi sitä yhtä syntymätöntä ja toisten päätöksellä tapettua lasta. Lapsi ei olisi minun elämääni pilannut vaan tukea sen hoitamiseen olisi pitänyt nämä muka hyvää tarkoittavat aikuiset voineet antaa. Näin paha olo ei minulla olisi edes silloin, jos olisin antanut lapsen adoptoitavaksi hyvään perheeseen.

Olen Soinin kanssa aivan samaa mieltä.

• Tietävä nainen

Älä sinä kuitenkaan hössötä ja sönkötä, jos joku toinen nainen haluaa tehdä abortin, eikä sitä jälkeenpäin muistele. Joskus vain käy niin ettei sille lapselle ole tilaa ja on parempi ettei se synny koskaan. Moni nainen ei jää märehtimään ja jatkaa elämäänsä.

Ei pidä syyllistää.

• q238904778345
        Tietävä nainen kirjoitti:

Älä sinä kuitenkaan hössötä ja sönkötä, jos joku toinen nainen haluaa tehdä abortin, eikä sitä jälkeenpäin muistele. Joskus vain käy niin ettei sille lapselle ole tilaa ja on parempi ettei se synny koskaan. Moni nainen ei jää märehtimään ja jatkaa elämäänsä.

Ei pidä syyllistää.

Moni sarjamurhaajakin jatkaa elämäänsä eikä jää märehtimään kuten et sinäkään. Meitä on moneksi. Ei Soinikaan ole muita käskenyt. Kertonut vain oman mielipiteensä.

• Kalmanhajuinen Paavo

Jos Niinistön vastaehdokkaaksi ei saada euron pönkittämistä aidosti vastustavaa ehdokasta lisääntyvät sosiaalisin perustein tehdyt abortit. Nimittäin äitiyspäivärahat yhdessä muiden etuuksien kanssa ovat nykymenolla vaakalaudalla. Persujen pelko on Sdp:n perälauta mikä selittää Urpilaisen Kataista tiukemmat kannanotot vakausmekanismin määräenemmistöpäätöksiin. Haluaisitko itse antaa sikiösi abortoitavaksi vain koska sinulla ei ole varaa synnyttää?! Kai naisten pitäisi itse saada päättää.

• Elämän (teko)pyhyys

Sodassa voi tappaa vaikka miljoona vihollista ilman tunnontuskia, mutta Timon mielestä ei edes vihollissotilaan raiskaamaksi joutunut nainen saisi tehdä aborttia.

• 2+9

En taida Soinia äänestää...Tosin en sitä Presidenttinä haluaisi katsoakkaan.
      Myönnän erehtyneeni joskus, kun puhuin miten Soini ainut edes jokseenkin järkevä yksilö, mutta kyseessä on punaniskoja natseja johtava yksilö, jonka mielipide asioista muuttuu sitä mukaan, kun mielipidetutkimukset valmistuu.

Nyt jätkä vetää jotain Paavi paskaa...Se on kaikkein huonoin oljenkorsi, koska uskonnon jalansija tippuu kokoajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe