Ystäväni miehellä on veli,Juha.Olin ystäväni ja hänen miehensä kanssa seurakunnan kokouksessa.Jannen Juha-veli tuli myös sinne.Juha tuijotti minua kokouksessa.Juttelin Juhan kanssa ja Juha halusi mennä kanssani kotiinsa.Janne suostui että mennään Juhan luo käymään.Menimme Juhan luo.Söimme romanttisen illallisen.Kynttilän valossa.Juha jutteli Jannen kanssa.Juha kutsui minut huoneeseensa.Katselimme Juhan kanssa kahdestaan valokuvia.Juha sanoi rakastuneensa minuun.Suutelimme ja syleilimme.Juha antoi numeronsa ja soittelimme.Kun kerroin Jannelle suhteestani hänen veljensä kanssa,Janne tuli iloiseksi.Olin palavasti Juhaan rakastunut.En kuitenkaan tavannut Juhaa muulloin kun silloin aina kun kävimme seurakunnassa,ja Janne vei minut aina ihanan veljensä luo.Yhtenä päivänä Juha kosi minua.Menimme kihloihin.Rakkautemme on ikuista.Voi kun on Jannella IHANA veli!
romanssi Juhan kanssa
sanneli
2
5980
Vastaukset
- I_HATE_YOU
Mee v****uun..ketä kiinosta sinä ja sun seurakuntas!!
- Paska!
Voin rehellisesti kertoo etten oo ikinä vielä lukenu mitää noin huonoo,tylsää ja syvältä olevaa tekstii...Tee palvelus äläkä enää kirjota noita ns.seksinovelleja tänne...Noista on seksi Kaukana!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214