Mentor implantit

Tammikuu2011

Moi! Oon menos rintojen suurennusleikkaukseen tammikuussa 2011 ja kysyisinkin teiltä arvon leidit, onko kenellekkään laitettu Mentorin 323 implantteja, kokoluokkaa 390?? Nehän ovat kiinteimmät implantit (Cohensive 3) ja muuten implantit ovat varmaan hyvät mutta ovatkohan ne kovat?? Huolestuttaa hiukkasen koska leikkaava lääkäri ehdotti ko. implantteja ja kuvat mitä olen nähnyt ennen/jälkeen leikkauksista näillä implanteilla ovat olleet loistavia, mutta paljon olen myös lukenut tästä rintojen kovuudesta, auttakaa siskoa mäessä :)

11

2067

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas alkoi

Näköjään mainospelle on palannut palstoille. Se niistä asiallisista keskusteluista.

• joku roti juttuihin

Näyttäkää minulle se tyyppi joka pystyy kuvasta sanomaan minkä merkkinen implantti siellä rinnoissa on. Koon, profiilin ja onko anatominen vai ei pystyy vielä sanomaan,muttei merkkiä. Leikkausjälki riippuu kirurgin ammattitaidosta ja lähtötilanteesta.

• Asioita selvittänyt

Jälkikomplikaatiot, kuten kapseloituminen riippuvat merkistä. Siksi merkillä ON väliä. Tästä on todisteina useita tutkimuksia. Huonoilla merkeillä joutuu tekemään todennäköisemmin korjausleikkauksia.

• Ei ole väliä
        Asioita selvittänyt kirjoitti:

Jälkikomplikaatiot, kuten kapseloituminen riippuvat merkistä. Siksi merkillä ON väliä. Tästä on todisteina useita tutkimuksia. Huonoilla merkeillä joutuu tekemään todennäköisemmin korjausleikkauksia.

Ihmisen elimistöön sopivaa implanttia ei ole ollut,ei ole nyt,eikä tule koskaan olemaan.

• Ei ole haittaa
        Ei ole väliä kirjoitti:

Ihmisen elimistöön sopivaa implanttia ei ole ollut,ei ole nyt,eikä tule koskaan olemaan.

Aika hyvin kuitenkin sopii minulla, ei ole ollut mitään ongelmia ja minulla on kropassani muutakin kuin rintaimplantit.

• knee
        Ei ole haittaa kirjoitti:

Aika hyvin kuitenkin sopii minulla, ei ole ollut mitään ongelmia ja minulla on kropassani muutakin kuin rintaimplantit.

Monet vanhemmat ihmiset ovat täynnä varaosia..on polvi - ja lonkkaniveltä jne. Herätkää nykyaikaan!

• Tekonivelillä ym.
        knee kirjoitti:

Monet vanhemmat ihmiset ovat täynnä varaosia..on polvi - ja lonkkaniveltä jne. Herätkää nykyaikaan!

Ei ole mitään tekemistä silikoonin kanssa joka on myrkky eikä sovellu ihmisen elimistöön.

• Outoa lajittelua
        Tekonivelillä ym. kirjoitti:

Ei ole mitään tekemistä silikoonin kanssa joka on myrkky eikä sovellu ihmisen elimistöön.

Samanlaista elimistön ulkopuolista ainetta ne on muutkin proteesit ym. Kaikki (myös silikoniset) tutkitaan tarkkaan ettei niillä ole haittaavia vaikutuksia elimistössä. Ihmisille laitetaan paljon muitakin silikonisia implantteja ja muita tuotteita elimistöön, mutta vain rintaimplantteja haukutaan. Jopa muista kosmeettisiin korjauksiin käytettävistä silikonisista implanteista ei nosteta haloota, mutta rinnat...

• "J"

Lainaus Asko Salmen vastauksesta kyseiseen aiheeseen:

"Kapseloituminen riippuu enemmän kirurgista ja tekniikasta kuin implantista.

Sinänsä tutkimusten mukaan kapseloituminen on eri kirugeilla ja eri implanteilla 0-30%.

Eli haitari on melkoinen.Kannattaa kysyä asiaa leikkaavalta kirugilta.

Valitettavasti useimmat eivät pysty antamaan mitään tutkimukseen ja oman työn

analyysiin perustuvaa lukua."

Näköjään mainospelle on taas palstoilla irrallaan ja aloittanut disinformaation jakamisen.Kaikki hänen "tutkimuksensa" ja väitteensä on lukuisia kertoja bustattu,mutta näköjään ilkeää tahtoa riittää vielä...

• Anonyymi

Mulla repesi mentor implantit :(

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe