Eli oon 17 vuotias tyttö ja oon tänä syksynä innostunut venyttelystä. Liikun paljon mutta venyttely on usein jäänyt tekemättä. Nyt kuitenkin oon pättäny ottaa uuden haasteen vastaan --> spagaatin.
Haluaisin jotain vinkkejä/ kokemuksia miten ootte ite harjotellut. Ja tykkään venytellä iltaisin ennen nukkumaan menoa, onko pahaksi jos harjoittelee ilman lämmittelyä :) kiitos ja vastailkaa :)
apua spagaatin venyttelyyn :)
3
270
Vastaukset
- C:
Tuosta verryttelystä se että kannattaa vähän ainakin lämmittää lihaksia ennen venyttelyä, olen huomannut että sillöin venyy enemmän ja revähdyksen riski pienenee;). Itsellä spagaatti menee lämpimillä lihaksilla toiselle puolelle. Onnee vaan harjotteluun! :))
- joukkuevoimistelija
Ylivenytyksillä eli laitat etujalan tai molemmat jalat tuolille ja painat alas. Tiedän se tuntuuu tosi hirveeltä ja se on yhtä tuskaa, mutta tuottaa tulosta nopeesti. 3 min. molemmilla puolilla on semmonen hyvä aika ja jos teet lähes joka päivä ni siihen kipuun tottuu ja pian on jo paljon helpompaa:). Sisukkuutta venyttelyyn !:)
- fremd1993
Tässä on melko hyvä video venyttelyyn:
https://www.youtube.com/watch?v=q6LmM38HSHU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229