Onks teil sillee, et te jotenki joudutte sänkyyn. No sitte suutelette parii minuuttii ja sit se mies on sillee, et sun jalat on haaral? Kun eka vaa mentii istuu sängylle, mut sit toi lähti suutelust... Onko alkanu teil ja onks teil tapahtunu tälleen?
Miehet näin?
Tyttö kysyy
2
534
Vastaukset
- Näin se kävi.
Mul se kävi just tolleen. Ekaks seistiin vastakkain ja suudeltiin. Sit istuttiin sängyn laidalle ja vedettiin kielareita. Sit tyttö kaatui selälleen sängylle ja mä nousin päälle. Tytön jalat levis ja mä asetuin siihen väliin.
- mies tytölle
Jos ku on joskus taas ei, mutta sänkyyn en ole ”joutunut” kuin kerran. Ylensä menen sänkyyn vapaaehtoisesti.
Paljon riippuu naisen aloitteellisuudesta. Suudellessal en katso kelloa vaihteluväli lienee 2 sek– 2 tuntia.
Tuo jalat haaral ei ole lempiasentoni, mieluummin takaa tai lusikassa jos nainen osaa tai haluaa oppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244