Sataa melkein joka päivä.

NYK65

Kannattaako 17 tuntia matkustaa sateiseen Panamaan, josta ajasta 15 tuntia Finskin sillipurkissa. Accuweatherin mukaan ainostaan kolme aurinkoista päivää.
Tänä aamuna 6.20 lähteneet.

6

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuttuut

Alussa pari sateista päivää, kuuroja siis lähinnä. Loppuloma aurinkoisissa merkeissä :)

• tytmbv

Samoin! Lentomatka meni huomaamatta ja exit paikoilla oli ruhtinaallisesti jalkatilaa. Lämmintä ja aurinkoa riitti niin Panamassa, Kolumbiassa kuin ABC-saarilla samoin Karibian merellä laivan kannella. Panamassa oli jopa tosi kuuma.

New York Times on nimennyt vuoden 2012 matkakohteet ja Panama on numero 1 eli oltiin vähän etuajassa liikkeellä :-).

• panamassa käynyt

olen samaa mieltä ! panama on mahtava paikka

• Basta

No ihan ok, mutta Karibian suunnalla löytyy paljon kivempiakin kohteita. Eniten jäi ihmetyttämään Panama Cityn taksit, kuskit kun olivat järjestään aivan hukassa kun piti jonnekin mennä...parhaimmillaan piti käyttää 4 eri taksia että päässtiin kohteeseen. Halpaahan se oli, ei sillä. Mutta tulihan ostettua aito panamahattu kuitenkin.

• Perdone
        Basta kirjoitti:

No ihan ok, mutta Karibian suunnalla löytyy paljon kivempiakin kohteita. Eniten jäi ihmetyttämään Panama Cityn taksit, kuskit kun olivat järjestään aivan hukassa kun piti jonnekin mennä...parhaimmillaan piti käyttää 4 eri taksia että päässtiin kohteeseen. Halpaahan se oli, ei sillä. Mutta tulihan ostettua aito panamahattu kuitenkin.

Pari kertaa olen käynyt kulmilla muista maista tullen bussilla tai lentäen, ja vain rantaelämä on tutustumatta. Tykkään paikasta/valtiosta. Taksin avulla etsittin vanhaa tuttua, mutta selvisi että oli muuttanut toiselle paikkakunnalle, eikä viitsitty niin paljon maksaa. Uudelleen pitäisi tehdä matka, ja katsoa ne rannatkin.

• sv Snoopy

Panama on O.K. Edullista, lämmintä, rantaa, sademetsää, kanava.......Paljon löytyy nähtävää. Tehkää retki yön yli purkkarilla miehistönä kanavan läpi! Avustajista on kysyntää. Saatte vielä ilmaisen aterian. Katso kotisivut www.snoopy.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4622
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe