Älkää varatko kyseisen yhtiön matkoja !!! Koko firman toiminta on vähintäinkin epäilyttävää !!! Pettymys asteikolla 10 heidän matkastaan.
AIR FINLAND HOLIDAYS -- VAROKAA
9
444
Vastaukset
- what the hell
saisiko tarkennusta hieman asiaan??
No joo ! Varasin paskamatkani netissä olevien kuvien perusteella. Kriteerini oli merinäköalahuone, jonka toiveen saattoi varausvaiheessa laittaa. Kuvissahan oli AINOASTAAN MERINÄKÖALAKUVIA. Ennen lähtöä vielä soitin tähän huuhaa yhtiöön koittaen tarkistaa toivomukseni perillemenoa. Ei mitään tietoa !
No johan selvisi hotellissa ! Huoneeni oli 1 kerroksessa kadun puolelle. Siis tatusti hotellin huonoin huone. En purkanut tavaroitani, menin pyytämään huoneen vaihtoa. Huomenna, manjani !!! Huomenna eri virkailija, joka puhui myös tämän kulahtaneen oppaamme kanssa. Pitkään puhuivatkin ja syykin selvisi minulle seuraavana päivänä, kun hotellin "POMO" tuli paikalle. Näille on varattu kiintiö ainoastaan näistä huonoista huoneista, mikä ei missään vaiheessa tullut ilmi. Opas ei vaivautunut kertomaan, että voin vaihtaa huonetta ainoastaan maksamalla 15 euroa / vrk lisämaksua. Sitä ei oltu eikä siitä varoitettu paikkaa varatessani. Äläkää uskoko niihin kuviin !!! Äläkää uskoko ainakaan Inglesin oppaaseen !!! Valehteli päin naamaa tuo kulahtanut nainen.
Ja todellakin, mennen tullen lennon henkilökunta oli ala-arvoista. Niitä ei mikän kiinnostanut, tyhjät tölkit kiiri pitkin lattiaa, koska kukaan ei tullut keräämään astioita siitä ahtaasta paikasta.
ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN FIRMAN ANSAAN !!! OVAT TÖRKIMYKSIÄ ALUSTA LOPPUUN KOKO HENKILÖKUNTA !!!- jan.71
Mummityttö kirjoitti:
No joo ! Varasin paskamatkani netissä olevien kuvien perusteella. Kriteerini oli merinäköalahuone, jonka toiveen saattoi varausvaiheessa laittaa. Kuvissahan oli AINOASTAAN MERINÄKÖALAKUVIA. Ennen lähtöä vielä soitin tähän huuhaa yhtiöön koittaen tarkistaa toivomukseni perillemenoa. Ei mitään tietoa !
No johan selvisi hotellissa ! Huoneeni oli 1 kerroksessa kadun puolelle. Siis tatusti hotellin huonoin huone. En purkanut tavaroitani, menin pyytämään huoneen vaihtoa. Huomenna, manjani !!! Huomenna eri virkailija, joka puhui myös tämän kulahtaneen oppaamme kanssa. Pitkään puhuivatkin ja syykin selvisi minulle seuraavana päivänä, kun hotellin "POMO" tuli paikalle. Näille on varattu kiintiö ainoastaan näistä huonoista huoneista, mikä ei missään vaiheessa tullut ilmi. Opas ei vaivautunut kertomaan, että voin vaihtaa huonetta ainoastaan maksamalla 15 euroa / vrk lisämaksua. Sitä ei oltu eikä siitä varoitettu paikkaa varatessani. Äläkää uskoko niihin kuviin !!! Äläkää uskoko ainakaan Inglesin oppaaseen !!! Valehteli päin naamaa tuo kulahtanut nainen.
Ja todellakin, mennen tullen lennon henkilökunta oli ala-arvoista. Niitä ei mikän kiinnostanut, tyhjät tölkit kiiri pitkin lattiaa, koska kukaan ei tullut keräämään astioita siitä ahtaasta paikasta.
ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN FIRMAN ANSAAN !!! OVAT TÖRKIMYKSIÄ ALUSTA LOPPUUN KOKO HENKILÖKUNTA !!!useasti käynyt ja erittäin tyytyväinen matkoihin ja palveluun???????
jan.71 kirjoitti:
useasti käynyt ja erittäin tyytyväinen matkoihin ja palveluun???????
Kyllähän noi reissut vaatimattomalle sopii, joka välttämättä haluaa maksaa A-luokan hinnan B-luokan matkasta.
Tyhmyydeksikin sitä voisi kutsua, parempaakin kun on tarjolla.
Itse olen tottunut paljon, paljon parempaan !- ammatti uikutttaja
Mummityttö kirjoitti:
Kyllähän noi reissut vaatimattomalle sopii, joka välttämättä haluaa maksaa A-luokan hinnan B-luokan matkasta.
Tyhmyydeksikin sitä voisi kutsua, parempaakin kun on tarjolla.
Itse olen tottunut paljon, paljon parempaan !Älä ämmä valehtele. Miksi käytät halppisyhtiötä ?,kun kalliitakin on. Miksi valehtelet kohteen ?
Tuo 15 vrk vajaa satanen viikossa,mitä sä ruikutat,rahaa kuulemma on.
Taidat olla itse tuo kulahtanut eukko ammatti uikutttaja kirjoitti:
Älä ämmä valehtele. Miksi käytät halppisyhtiötä ?,kun kalliitakin on. Miksi valehtelet kohteen ?
Tuo 15 vrk vajaa satanen viikossa,mitä sä ruikutat,rahaa kuulemma on.
Taidat olla itse tuo kulahtanut eukkoOli katsos ainoa mikä löytyi, enkä ihmettele enää miksi ! Kait se on vähän harhaanjohtavaa mainosta myydä matkaa sellaisilla huonekuvilla, mitä ei ole tarjolla. On rahaa toki, mutta maksan vain asialliset maksut.
Miksi valehtelen kohteen ????? What a hell ??? Kohde Playa del Ingles, tunnistaa kohteen kulahtaneesta blondista.
Joka kusettaa päin naamaa kääntämänsä spanishjuttelot.
EI IKINÄ, EI KUKAAN, ÄLKÄÄ MENKÖ !!!
Mielummin bussimatkalle Saharaan !!!!!!
- VARO AIRFINLANDIA
Palasimme lomamatkalta muutamia päiviä sitten.Loma oli hyvä mutta paluulento AirFi
nlandin lennolla oli surkea.HENKILÖKUNTA koneessa alaarvoisia asiakaspalvelijoita. Ja mikä kone. Oikea nimitys siitä rakkineesta olisi sardiinirasia.VAROKAA IHMISET TÄTÄ AIRFINLAND NIMISTÄ FIRMAA.
Kehtaavat mainostaa sinivaloisin siivin.
KOSKA TURKKILAISET VANHAT KONEET OVAT MUUTTUNEET SUOMALAISIKSI? - vanha-akkamummi
Tätä samaa pas*aa on monella sivulla. Tosiasiassa tuo kirjoittava ämmä ei ole kyseistä yhtiötä koskaan käyttänyt. Ajatuskin on täysin naurettava. Ylläpitää Aurinkomatkojen sivustoa sekä eräitä muita henkilökytkentöjä on.
Kun lukee nuo kaikki haukkumiskerrat,niin ihmetyttää että mikä itsensä kiduttaja tuo hupakko on. Myöskin nuo moitteet lähes sanatarkasti löytyvät AlmaToursin haukkumisista. joka ei käyttänyt Air Finlandiaa.
Eikö ole outoa,etta AM käyttää koko kesän lomalennoilla ulkolaista halppisyhtiötä,
akka ei ole riviäkään siitä kirjoittanut.Kyllä nyt vaan niin kävi, että tälle matkalle menin, kun äkkiä halusin lomalle. Muilla reissuilla en ole käynyt aikoihin.
Alma tourin tunnen ainoastaan uutisista.
Hupakko vaan haluaa tiedoittaa, kuinka tämä lafka toimii, jotta muut eiväät laillani pettyisi. Itseni kanssa samalla matkalla oli muitakin, jotka luulivat tilanneensa näköalahuoneen ... vaan saamatta jäi.
Seuraava matkanjärjestäjäni on Aurinkomatkat. Esitteissä lukee selvästi minkälaiseen huoneeseen varaus oikeuttaa ja mitä voit saada lisämaksusta.
Reilua peliä !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018003- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763687
- 542920
- 632645
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328