Minä aion antaa tänä vuonna useimmille lahjaksi vain eettisiä lahjoja. Onko kukaan muu hankkinut Toisenlaisia Lahjoja?
Minä hankin täältä koulupuvun ja vuohen: http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/eettinen_joululahja
Eettinen joululahja
3
112
Vastaukset
- Joululahja hankittu
Hei!
Minä olen myös antanut Toisenlaisia Lahjoja joululahjaksi ja vastaanotto on ollut hyvä!
Tässä iässä sitä ei enää juuri tarvitse turhaa tavarantäytettä kotiinsa ja on mukava antaa lahja, jolla auttaa samalla. - hyvä toisenl. lahja
Olemme antaneet toisenlaisen lahjan opettajan nimissä keväällä, kun lapsi lähti yläasteelta uusille urille. Opettajia on kai tapana muistaa mutta mielestäni aikuinen ammattilainen ei tarvitse lahjoja ammattinsa perusteella.
- mangokaaleppi
ei kukaan halua tollasia, eihän se lahjan ns saaja kostu tosta mitenkään
"ostin köyhällekurjalle sambialaiselle vuohen, sulle vaan tän 20 sentin kortin missä kerron asiasta; ai sä ostit mulle timanttikorun, tosi kiva mut aika kapitalistinen"
perkeleen puunhalaajahipit, ostakaa kunnon lahjoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1333708Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362151- 1482024
- 1051986
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861619
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891469- 1231371
- 791235