Mitenkähän noille fuskuhuudon suomalaisille huutajille sais annettua tiedon, että eivät ostais sieltä huutoja.Siellä sivuilla on vielä paljon suomalaisia nimimerkkejä, jotka ovat voittaneet tuotteita.Niitä voittoja he eivät tule koskaan saamaan, sääliksi käy. Minä olen odottanut voittamiani tuotteita jo yli 2 vuotta.He eivät enää suostu vastaamaan edes sähköposti viesteihin.T.pentson
Fiksuhuuto
9
629
Vastaukset
Lue myös ( Adressit / fiksuhuudon toimita tutkittava )
#615 Syytteet !!
11.01.2012 14:42
Olin puhelin yhteydessä tänään 11,1,2012 Vaasan syyttäjävirastosta syyttäjään ja sain vastauksen että tämänkuun lopulla tai viimeistään ensikuun alussa alkaa syyteiden lukeminen . Syyttäjä on niputtanut kaikkien syytteet yhteen
nippuun , tarkoittanee yhteiskannetta ...
Toivottavasti huijarit tuomitaan ....
Hyvää Uutta Vuotta kaikille huijatuille ... "Kyllä se siitä "sanoi Manukin lama aikaan ...- pentson
No niin, nyt kirjauduin sinne paskahuudon sivuille pitkästä aikaa. Kuinka ollakkaan, minulla oli tilillä 40 huutoa. Mutta, kun lähetin heille kiukkuisen sähköpostin,kun voittamiani tuotteita ei ole toimitettu, niin HE poistivat tililtäni kaikki huudot pois. Eli, nyt mulla on sinne paskahuutoon 0 huutoa jäljellä.....
- SIM0
No mä maksoin laskunki (onneks hintaa ny oli vaa 12 €), mutta ei oo tuotetta näkyny. 3 vuotta oon jo odotellu, mut heti, kun laitoin vihaisen viestin niin ei tullut enää vatauksia. Aika pitkiä ''viiveitä'' täytyis olla toimituksessa, jos 3 vuotta kestää lähettää tuote.
- -.-
Aika fiksu on omistaja kun, te idiootit vaan annatte rahaa tuotteista mitä ette tule edes saamaan. :)
- apinaa koijataan
Tyhmyydestä sakotetaan, senttihuutokauppoihin osallistujat ovat ihan varmasti samoja, joita pikavippi yritykset vedättävät. Sitten tulee suuret velat ja alkaa mielenterveyskin reistailla.
- tietääkö joku?
Mikä on fuskun nykynimi kun ei ole entisellään olemassakaan?
- -
Tuolta: http://fiksuhuutohuijaus.blogspot.fi/
Sieltä löytyy fiksuhuudosta tietoa, samanlaisia huijauksia on nämä muutkin huuto sivustot,
Oon nähnyt sivupohjan 2006, kun yksi nettituttu ajatteli tämmöisen perustaa ja siellä oli robotti huutajia varmistamassa että huutajat ei tule voittamaan mitään.
Nämä tämmöiset on täyttä kusetusta, aivan sama jos menet parvekkeelle ja heität ilmaan saman summan kun ajattelit ostaa huutoja. - en tiedä enää
Ei ole netissä f-huutoa millään nimellä, paljon jäi saamatta. Ei auttanut rikosihmoitusen tekminen.
- tyhmä petetty
Se Firma on lopettanut toimintansa .Mäntylä liuennut fiksusta.Tuskin kukaan
saa mitään sieltä enään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220