olin naimisissa parivuotta. Riidan yhteydssä vaimoni kertoi miten hänelle on tärkeää auto, asunto, ja omaisuus. Sanat veivät pohjan rakkaudelta. Olen hyvin varakas mies ja petyin vaimoni sanoihin. Voiko suhde naisen puolelta perustua taloudellisen edun arviointiin. Myöhemmin Hän kiisti asian merkityksen. Ero tuli kyllä nopeasti koska en enään uskonut tunteisiin!
tärkeää parisuhteessa
2
357
Vastaukset
- Kokemuksesta
sanon, että valitettavasti kiihkeän riidan yhteydessä päälimmäisenä mielessä on saada toiselle yhtä paha mieli kuin itsellä on, ja helposti se onnistuu sillä että iskee toisen arkaan kohtaan.
Sinuna en säikähtäisi tuota purkausta, ja todella tyhmää olisi kehittää siitä uutta suhteenne kestoriitaa. Sekin olisi törkeää ja loukkaavaa, jos ottaisit tosissasi tuon heiton ja alkaisit vittuilemaan vaimollesi sovinstista ja rahaa palvovaa herjaa. Käsitelkää asia pois päiväjärjestyksestä ja jatkakaa normaalisti eteenpäin yhteisellä tiellänne.
Oho, nyt vasta huomasin että olettekin eronneet. Otan osaa! Ehkä jutussa oli sitten jotain muita oikeita ongelmia mistä et kirjoittanutkaan. - narsistin jäljillä
Et sinä eronnut hänestä, mutta mietit hänen sanojaan ja tunteitaan ovatko ne tosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717