Mulla on tosi paha tilanne;olen kahden lapsen isoäiti ja lasten isä on yksinhuoltaja.Nyt tilanne on tämä:lasten isä on alkanut saada tajuttomuuskohtauksia ja on sen vuoksi tutkimuksissa,lasten äiti on rapajuoppo eikä hänestä ole mihinkään mitä tulee esim.lasten ottamista luokseen nyt tilanteen ollessa tämä.Itselläni ei ole varaa järjestää joulua lapsille,itse en niin välitä koko joulusta hässäköineenn.Minä olen kuitenkin vahvasti mukana lasten elämässä kun kukaan muu ei välitä.Voisiko joku auttaa edes jotenkin,olen yrittänyt pelastusarmeijastakin saada apua,mutta ei.Sama juttu seurakunnan kanssa,ei mitään,enkä rahaksikaan voi muuttua,saati ruoaksi ja lahjoiksi.
Olen sanonut lapsenlapsilleni,että kyllä se joulu tulee mutta en tiennyt silloin ,mihin jouduttiinkaan ja nyt näyttää siltä,että joulu ei tulekaan heille.
Kärsin sietämättömistä jalka-ja selkäkivuista ja minun on vaikeaa lähteä tekemään pitkiä matkoja ja aikakin rajoittaa,lapset ovat koulussa ja odottavat,että olen heitä vastassa kun koulu loppuu.Tuskaa on.
epätoivoinen
ptvnn
2
233
Vastaukset
- apuriko?
kuinka sinuun saa yhteyttä?
- ptvnn
?Jos voit vastata sähköpostiini?
ih2185@gmail.com ,lähetän puhelinnumeroni sitä kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096