Elikkä tuollanen ku QML laittaa videopätkiä YouTubeen ja niissä on sitte ilmeisesti ihan hyvä äänenlaatu ja lyriikat tulee siihen nenän eteen karaoketyyliin... Tosiaan kokeiluvaiheilla vasta, joten niillä on vaan yks kipale, Popedan Tahdotko mut tosiaan. Tossa heidän oma kuvaus alla ni ei tuu sanottuu mitää kauheen väärää =)
"Panostamme äänenlaatuun. Lisänä tarjoamme "karaoketyyliin" näkyvät sanat. QML (QMusic with Lyrics) on toistaiseksi lähinnä kokeilu, jossa pyrimme ottamaan selvää olisiko tämäntyyppisille videoille kysyntää YouTube:ssa. Jos kysyntää on riittävästi, pyrimme tarjoamaan lopulta mahdollisimman kattavan valikoiman toivotuimpia ja parhaita kappaleita."
Ja kyseinen pätkä löytyy tuolta:
http://www.youtube.com/watch?v=VmOwIIwZ4QU
QML:n kokeilu, ilmasta karaokee?
Äänenlaatua...
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284