Onko kukaan käynyt tuossa kuusaan uudessa kiinalaisessa? Oliko hyvät listat, ruoka hyvää ja edullista?
Kiinalainen ravintola fei hong
8
4293
Vastaukset
- PIERU HYVÄSTÄ RUUAST
Ihan ok,Koskaran temsteristä sallaadit,bon apetit ja puikot kouraan.....Venerassa sen sijaan huppu ruoka/palvelu!!!!
- hyvän ruuan ystävä
Lista on aika kattava, löytyy laidasta laitaan erilaisia annoksia, myös sushia. Take away annokset 7e/satsi, mikä ei todellakaan ole paha hinta varsinkaan kun annokset on reiluja. Yhdestä take away annoksesta riittää komeasti kahdelle-kolmelle (ehkä jopa neljälle, riippuen nälästä). Lounaspöytä on ihan hyvä ja senkään hinta ei ole paha, 7,5e. Olen syönyt paikan eväitä kymmenkunta kertaa (kerran lounas, loput take away) ja ainakin oman suun mukaisia ovat. Ehdottomasti suosittelen!!
- hyvän ruuan ystävä
Löysin paikan kotisivut, http://feihongravintola.webs.com/
Take away -listalta löytyy ainakin seuraavia:
Kanaa Talontapaan, -Currykastikkeessa, -Beijing kanaa, -Mustapippurikastikkeessa, -Chilikastikkeessa, -Sekavihanneksisssa, -Kung-Po kanaa, -Herkkusieniä,-bambuversoja, -inkivääriä, -Ananasta, -punaisessa curry kastikkeessa, -Valkosipulikastikkeessa, -Hapanimeläkastikkeessa
Porsasta talontapaan, -chilikastikkeessa, -sichuankastikkeess, -valkosipulikastikkeessa, -mustapippurikastikkeessa, -vihanneksissa, -Yuxiangkastikkeessa, -Herkkusieniä ja bambu versohja, -hapnaimeläkastikkeessa
Naudanlihaa talontapaan, -Hapanimeläkastikkeessa, -Chilikastikkeessa, -Valkosipulichilikastikkeessa, Pekinging naudanlihaa, -Sichnkastikkeessa, -Sekavihanneksissa, -Herkkusieniä jabambuversoja, -Mustapippurikastikeessa, -yuxiankastikkeessa, -Mustapapukastikkeessa, -punaisessa currykastikkeessa, -valkosipulikastikkeessa
Varsinainen menu on vielä kattavampi.- hontonhoisin
Mitä uutta?? Jokaisen Suomen paikkakunnan kinkkiravintolan perusmättöä!! Naurettavaa mainostusta.
- Naminaminammm
Joko on menny konkkaan ku ei oo ainaka viikkoon ollu valoja pääl? Vai viettääkö kiinalaista uvta pitkän kaavan mukaa?
- Sushin ystävä
Fei Hongissa on arkisin hyvä sushilounas. Hinta on 7,5€ (täysin sopiva). Kävin siellä jo useamman kerran tässä kuussa ja hinta/laatu-suhde oli hyvä aina! Sushin ainekset olivat aina tuoreita. Vaihtoehtoja on vähän - noin 4-5, mutta päälle saa ottaa kiinalaisesta lounaasta keittoa ja pari karkkia. Ravintolatäti hymyilee ja on kohtelias. Itse ravintolan sijainti ja ulkonäkö ei ole "mikään erikoinen", mutta se ei minua kiinnosta, koska ruoan takia sinne mennään! Pieni parkkipaikka on suoraan ravintolan edessä - hyvä asia!!! Siitä on tullut vakituinen paikka minulle.
P.S. Ihan oikeasti hyvä paikka! Suosittelen. - 6Aalainen
Ruoka on samaa mitä muissa kiinalaisissa, mutta hinta on edullinen, annokset ovat reiluja ja asiakaspalvelu todella ystävällistä ja positiivista.
Vähän säälittää että on perustanut ravintolan tänne kuppaseen Kuusaalle. Toivottavasti asiakkaita riittää. - Freedom -89
Pilkanmaan Janne oli käyny siellä, ruoka kuulemma hyvää, mutta hän uhkasi väkivallalla työntekijöitä syytä ei tiedetä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972