Olen kokeillut todella paljon erilaisia alle 10€ huulivoiteita ja muita huultenhoitotuotteita. Paras tähän mennessä on ollut ehkä BevitaÄr, mutta mikään ei täysin auta ja poista rohtumia huulista, vaikka rasvaan jatkuvasti.
Suurin osa huulirasvoista synnyttää huuliin valkoiset viirut, joskus niin tiukkaan että pitää raapia pois. Välillä huulet on tosi kovat koppurat ja niissä on sellaisia isoja pyöreitä valkoisia liuskoja, joita pitää pureskella, vedellä pinseteillä tai leikata saksilla pois, kun ei ne muuten lähde. Itse tehdystä kuorinnastakaan ei apua. Joskus olen tullut esim. shoppailemasta ja katsonut kotona pitkästä aikaa peiliin, niin huulet on olleet ihan valkoiset.
Onko syynä vain se oksennuksen suora kosketus huuliin, vai oksentaminen ylipäätään? Auttaakohan riittävästi jos huulet suojaa, ennen oksentamista..?..siis vaikka teippaa, erikseen.
Oksennan parisen kertaa viikossa ja syön riittävästi ja monipuolisesti. Ruokavaliosta ei pitäisi siis olla kiinni
kuivat huulet
sellais-ta
1
171
Vastaukset
- toivoton 26
mullakin kuivaa huulet! sen takia käytän jatkuvasti huulirasvaa ja laitan koko aika. ja oksennuksesta johtuen suun pieleni ovat koko aika auki(siis haavoilla) syystä kun tunnkee sormet kurkkuun. varsinkin talvisin on pahinta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229