Ei mitään diivan elkeitä

TOISET TEKEE JNE

Tapani piti erittäin hyvän joulukonsertin Seinäjoella.Konsertin jälkeen kirjoitti joululevyyn omistuskirjoituksia ja oli hyvän tuulinen.Minulla oli tilaisuus keskustella Tapanin kanssa ja olin yllättynyt kuinka hänestä säteili inhimmillisyys ja lämpö.Hoikistunut ja muutenkin hyvä kuntoisen oloinen Tapani oli.Tapani esitti yhden ylimääräisen laulun konsertin lopuksi.Ylimääräinen tuli Tapanin mukaan loistavista aplodeista,jotka hän sai OI JOULUYÖ LAULUN JÄLKEEN.Lakeuden Risti on erittäin vaativa paikka laulajalle ja Tapani osoitti ,että hän on todella LAULAJA.

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

Hienoa! Oli mukava lukea kivoja kuulumisia Seinäjoen konsertista. Tapsa on mielestäni iän myötä muuttunut jotenkin edukseen. Sellainen diivailu ja nipottaminen on jäänyt pois mitä oli nuorempana. Ehkä hänen ei tarvitse nykyisin stressata niin paljon asioista. Äänellisestihän Tapsa on loistava.

Mietin sitäkin että ei varmaan joitakin vuosia sitten ehkä olisi jakanut nimikirjoituksia (kirkko)konserttinsa päätteeksi

• joku vaan

Kyllä Tapsa on erinomaisessa vedossa. Olin hänen upeassa joulukonsertissaan n. parisen viikkoa sitten Kallion kirkossa Helsingissä. Siellä Tapani ei ylimääräistä kappaletta esittänyt, mutta nimmareita jakoi. Harmikseni minulla ei ollut aikaa jäädä siihen nimikirjoitusta odottamaan.
      Oliko Seinäjoen konsertissa paljon väkeä?

• Kiitti paljon tunnelmista Seinäjoelta ! :) Ilahduin ihan tuosta sun kirjoituksesta, vaikka kyllä mun vähän kateekskin käy. Olis niin mukava päästä Tapsan keikalle ja vaikka juttusillekkin hänen kanssaan.

Kiitos konserttikertomuksestasi . Varmasti oli vaikuttava huipennus hienolle konsertille se Oi joulu yö.

• iki-ihastunut

Todella sympaattinen vaikutelma jäi Tapsan persoonasta minullekkin kun olin hänen joulukonsertissaan joulukuussa Oulun kirkossa. Konsertissaan Tapsa leppoisasti kertoili pieniä tarinoita kulloisenkin laulun taustoista. Hänen esiintymisensä oli kokonaisvaltaista ; hyvin läsnäolevaa ja yleisönsä haltuunottavaa. Konsertin jälkeen jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia ihanasta konsertista. Ja jestas miten mahtava ääni hällä voikaan olla ja miten liikuttavan kauniisti hän osaa laulaa.
      Konsertin jälkeen Tapani jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia hurmaavasta konsertista. Jonottaminen palkittiin sillä sai Tapanilta omistuskirjoituksen joululevyn kanteen, kera ystävällisen ja valloittavan hymyn, sekä hyvänjoulun toivotuksin.

• niin on

Tapsassa on monta puolta. Pohjimmiltaan on hyvinkin huomaavainen ja symppis tyyppi, mutta joskus turha tuittuilu puskee päälle. Ailahtelevainen on Kymenlaakson pojan herkkä taiteilijasielu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe