Tässä taannoisessa elokuvassa nimeltään Rööperi, oli hahmo nimeltään Mustalais-Kari Helsingistä, joka on ollut oikeasti olemassa. Tunsiko kukaan häntä paremmin, onko vielä elossa jne?
Mustalais-Kari
13
12881
Vastaukset
- vanha skönäri
Kari nukkui pois 15.5.2008 R I P
- sjööberi
Mitä valokolaisen pitää tehdä saadakseen lempinimen 'mustalais'. Kartsa oli valokolainen jota Kari Hietalahtikin omien sanojensa mukaan pelkäsi.
- Anonyymi
Isäni "Mustalais-Kari" tosiaan kuoli 15.5.2008. Ei siis Ruotsissa 80-luvulla kuten yllämainittu Arska sanoo.
- Anonyymi
Oliko luonnollinen kuolema?
- Anonyymi
Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.
Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.
Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(
Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
Yst Susan Mustonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.
Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(
Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
Yst Susan MustonenMinulla on kuvia Karista ystävien kanssa, ajankohtaa en tiedä mutta olisiko joskus 70 luvulta.
Hän tunsi setäni:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……
Elokuvat onkin aina täyttä totta.
- Anonyymi
Punavuoressa ei taida nykyään paljon heimoamme käyskennellä. Eniten tinenanneet heimopäälliköt saattavat siellä asua.
- Anonyymi
Hagmanrybertien kanssa siirtyi tanskan kautta Norjaan.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319