Onko kenelläkään ollut tänä syksynä todella pitkäaikaista kurkkukipua? Minulla on no 5. viikko menossa. Yksi antibioottikuuri ei tehonnut. Taudissa on kurkku tulehtunut ja turvoksissa. Ei nuhaa, ei yskää, ei kuumetta. Kurkku on ajoittain hieman arka niellessä.
Pitkällinen kurkkukipu
1
187
Vastaukset
- Guessi
Täällä tosin mulla vasta kolmas viikko menossa. Alkoi hiukan erilailla kuin sulla, otin influessa rokotuksen ja viikko sen jälkeen tuli kauhee nuha. Nuha parani parissa päivässä mutta siitä 3 päivän päästä alkoi ihan helvetillinen kurkkukipu, ei voinut nielaista tai syödä oikein mitään. Samana iltana nousi kuume lähes 39 asteeseen ja sen jälkeen se oli 38 asteessa viikon verran. Sairaslomalla olen ollut lähes yhtä kauan, pika-crp oli 45 ja kohta 2 antibioottikuuria syöty ja vieläkään ei oo kunnossa. Tauti vei myöskin äänen lähes kokonaan ja oli ihan mieletön yskä jonka kanssa ei pystynyt nukkuu oikein mitenkään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337