Tukholman profetian tiivistelmä 2

Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua vastaan ja profetoi määrätyt hetket, ja profetoimisensa lopussa hän tekee Suomen kansassa profeetan merkit ja poistuu minun tyköni. Hänet kutsutaan kotiin.

Tämä profeetta julistaa Suomessa väkevän pelastussanoman, jonka myös sinä kuulet, sinä mahtava Roosin (=Venäjä) poika. Sinä näet sen ja sinä hämmästyt.

Sinun halusi on karata Suomen kimppuun, mutta minä olen paneva esteen sinun eteesi.

Ja kun tämän profeetan päivät ovat päättyneet, sinä palaat takaisin Venäjän maalle ja kerrot siellä niistä suurista asioista, joita olet Suomessa nähnyt.

Sinä Venäjän sotilas, minä olen nostanut sinut ruoskaksi juopuneelle ihmiskunnalle. Minun sanallani sinut nostettiin voimaan ja valtaan ja taistelemaan, mutta minun sanallani sinut myös kaadetaan, sanoo Herra.

Sanoma Suomen kansalle on tämä, sanoo Jumala. Kun ahdistuksen päivät tulevat, ja portti avataan idästä nousevalle kuninkaalle ja sen sotilaille, teillä ei ole yhtään ystävää Euroopassa. Teillä ei ole yhtään kansaa, joka nostaisi asetta teidän puolestanne Venäjää vastaan. Sinä Suomen kansa tulet olemaan yksin, yksinäisempi kuin talvisodan päivinä. Mutta sama enkeli, joka taisteli teidän rinnallanne talvisodan päivinä, tulee taistelemaan teidän rinnallanne.

Ruokatavarat tulevat nousemaan arvaamattomiin hintoihin teidän maassanne. Teille jää vain yksi paikka, mihin te voitte paeta, kun ahdistuksen päivät tulevat, sanoo Jumala, ja se paikka on Jumalan Sana.

Ei yksikään valtio ota vastaan teidän pakolaisianne. Te yritätte paeta Amerikkaan ja te yritätte paeta Kanadaan, mutta teitä ei oteta vastaan. Niin kuin ei otettu vastaan Israelin lapsiakaan Saksan ahdistuksen päivinä, vaan heidät palautettiin Saksaan. Niin tulevat länsimaat palauttamaan teidätkin takaisin kotimaahanne.

Mutta joka turvaa minuun ja pysyy minun sanassani, hänellä on leipää ahdistuksen keskellä, ja hänellä on lepo minun Sanassani, sanoo Jumala, sillä eikö teidän päivänne ole minun kädessäni, sanoo Herra.

Sinun on tehtävä parannus murhistasi, velhouksistasi, salavuoteistasi, varkauksistasi, aborteistasi ja hillittömästä haureudestasi.

Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

Sinä Jumalan valittu kansa, minä sanon sinulle, sinä Jumalan valittu, joka asut Suomen maassa, ja olet minun poikani Jeesuksen Kristuksen morsian, sinä et tule kokemaan ahdistuksen hetkeä niin raskaana, kuin kokevat ne, jotka eivät ole minun Poikaani tunnustaneet.

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä.

Israelissa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani.

Profetia päättyy tähän. Ja minä annan jatkon profetiaan sille palvelijalle, jonka minä olen tähän tehtävään valinnut.

- - - - - - -

Jouko Pihon kommentti 23.12.2011

1. Rukoilen, että Jumala nostaa aikanaan tämän Tukholman profetiassa mainitun profeetan Suomen ja Venäjän kansan herättäjäksi.

2. Kun sanomassa puhuttiin Googin eli Venäjän armeijan joukkojen tuhoutumisesta Harmageddonin kentällä, niin paikka on Harmageddon, mutta taistelu ei ole Ilmestyskirjassa (Ilmestyskirjan luvut 16 ja 19) mainittu Harmageddonin lopullinen sota Antikristuksen ja Kristuksen välillä, vaan kyseessä on sitä ennen ja jo ennen Antikristuksen valtakautta käytävä Googin sota, kun Venäjä hyökkää liittolaisineen (mm. Persia eli Iran) Israelin kimppuun. Siinä hyökkäyksessä Jumala itse puuttuu sodan kulkuun ja tuhoaa Venäjän armeijan täydellisesti taivaasta venäläisten ja heidän liittolaistensa päälle satavan tulen ja tulikiven, rankkasateiden ja raekuurojen kautta, kuten Hesekielin kirjan luvut 38 ja 39 kertovat.

Tämä Googin sota on osa Kolmatta maailmansotaa ja osa Suomen miehitystä. Kun Venäjä kokee tappioita, paitsi Israelissa, niin myös kaikilla muilla rintamilla, niin Venäjän armeijan on pakko perääntyä. Silloin venäläiset lähtevät pois myös Suomesta.

Venäjän suuren tappion myötä syntyy uusi tilanne, jossa Venäjälle tulee Kolmatta maailmansotaa seuraavan sisällissodan jälkeen uusi johto, joka suhtautuu myönteisesti Suomeen ja antaa Suomelle viime sodissa Suomelta ryöstetyt alueet sekä sen lisäksi myös Itä-Karjalan ja Kuolan niemimaan. Silloin toteutuu vihdoinkin Suomen heimokansojen vuosisatainen kaipuu yhdestä heimovaltiosta, suuresta Suomesta.

13

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veli Hopea

Tämä Tukholman profetian sotilas ei kuvaa Venäjän armeijan sotilasta
      vaan Jumalan Taivaallisen armeijan sotilasta, joka mittaa jokaisen
      tämän maan kansalaisen jalan askeleen vanhurskauden mittanuoralla
      ja ne kirjataan elämän kirjaan joka päivä.

Nämä vanhurskauden mitta nuorat on jo jaettu niille Jumalaa pelkää-
      väisille ja Hänen Totuuden tuntevaisille Ystäville ja Henki on niistä
      ILMOITTANUT niille, jotka ovat kelvolliset kiinnitetyksi vanhurskauden
      mitta nuorilla mitattavaksi.

Jos nyt kenelle ei ole ilmoitettu, hän on langennut poteron pohjalle
      sokeiden " Uskon veljiensä taluttamana ".
      Pitäkää varanne, JOS pääsette ylös tästä lankeemuksen kuopastanne,
      ettette uudestaan takaisin sinne lankea.

Mitä tulee nykyisen Israelin tilaan, muistakaa, ettei varhais viikunoita
      viikuna puu tee, eikä muitakaan Jumalalle otollisia hedelmiä, koska
      Kristus kirosi viikuna puun terveen hedelmän tekemisen ikuisesti.

Vihan vitsan ja ojennuksen sauvan asettaa jokainen ihminen ja kansa
      itseensä omilla sydämensä ajatuksilla ja ruumiinsa jäsenien teoilla.

Olemme pimeyden synnillisessä taika yössä, johon olemme ITSE
      itsemme saattaneet omien mielemme mukaisilla valinnoilla ja oman
      hyvän olon hakemisellamme.

Jokainen kansakunta seulotaan ja perataan johtajiaan myöten ja
      ja Tuonelan kurki tekee tehtävänsä ja noutaa itselleen kuuluvat
      pois tämän Kristikunnan maailmallisen johtajan morsiamen
      väli varastoon Tuonelaan.

Meidän ei tule tutkia, miten maailma lepää, VAAN miten sielumme
      lepää vihreällä niityllä virvoittavan veden äärellä Herramme paimen-
      tamana.

• afasfdfsd

Veli Hopea - olen eri mieltä. Tukholman profetia kuvaa nimenomaan venäläistä sotilasta. Tukholman profetiassa kerrotaan ahdistusten aikojen alussa tapahtuva venäläisten joukkojen tulo Suomeen. Ensin tapahtuu Googin sota, joka leviää maailman laajuiseksi ydinsodaksi. Ydinsota ei tuhoa koko maapalloa ja Suomi ei saa ydinpommeja päälle. Nopeasti näiden tapahtumien jälkeen venäläiset joukot tulevat Suomeen.

• 234rf

Olipa vain kasa lahtarihenkistä höyryävää paskaaa.

• sfsfssdfsddf

Jouko Piholle. Mistä ihmeestä päättelet, että Venäjä antaisi SuurSUomen meille? Tulkintasi on kummallinen.

Tukholman profetiassa kuvataan aikaa, joka alkaa sen jälkeen kun Googin sota on käyty ja heti sen jälkeen on käyty lyhytkestoinen kolmas maailmasota ydinaseilla. Maailma menee sekaisin ja venäjä miehittää Suomen varautuakseen puolustamaan itseään USA:sta tulevaa Natouhkaa vastaan. Ahdistusten aikoina käydään monia sotia ja venäläiset joukot poistuvat Suomesta kun Venäjän joukot heikkenevät sodissa.

Jouko huomaan, että sinun kristillisten profetioiden tulkintoihin vaikuttaa selvästi poliittiset mielipiteesi ja poliittinen maailmakuvasi.

Tukholman profetia on merkittävä profetia ja se kannattaa lukea kokonaan, eikä pelkästään edellisestä tiivistelmästä.

http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm

• sdfgafdssa

Ajan merkit viittaavat voimakkaasti siihen, että Googin sota on puhkeamassa:

http://www.debka.com/article/21543/

http://warsclerotic.wordpress.com/2011/12/23/nato-airlifts-libyans-to-rebels-russia-feeds-intel-to-syrian-ruler/

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=2044

Pihon sivulla on kaksi profetiaa, jossa toisessa kerrotaan Googin sodan alkavan vuonna 2011 ja toisessa kerrotaan syksyn 2011 olevan Googin sodan aatto.

Emmanuel Minoksen ylöskirjoittama norjalainen profetia kertoo Googin sodan leviämisestä nopeasti ydinsodaksi. Sen jälkeen venäläiset tulevatkin Suomeen, kuten Tukholman profetia kertoo.

On olemassa pari profetiaa, joissa toisessa kerrotaan Suomessa olevan naispresidentin virassa silloin, kun venäläiset tulevat. Tämä profetia on 20 vuotta vanha. Nainen ilmeisesti on Tarja Halonen, joka antautuu venäläisille. Toinen profetia noin 10 vuoden takaa kertoo, että Suomessa on Sauli Niinistö presidenttinä, joka tokaisee johtoryhmässä, että "ei sitä Raamattua kieltää nyt tarvitse". Eli silloin oltaisiin antikristuksen vallan aikaa, jolloin toimeenpannaan Raamatun kieltäminen.

• uskissss

Juuri nyt on alkamassa tämä Googin sota, josta on käynnissä mielenkiintoinen keskustelu http://keskustelu.suomi24.fi/node/10295220

Googin sodan jälkeen kun ydinpommit ovat paukkuneet tapahtuu perään tämän Tukholman profetian mukainen Suomen miehitys. Se on jo ahdistusten aikaa ja antikristus tulee näyttämölle.

Saamme mielenkiintoisen kokonaisuuden, kun yhdistämme Tukholman profetiaan H.D. Holvaisen hyvin uskottavan profetian sekä Emmanuel Minoksen ylös kirjoittaman norjalaisen profetian. Nämä löytyvät tästä dokumentista kumpikin:

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=15AdO8pkT7X8LOXpaKzybMlfZgQGEHEud8pWYsUFlYlARM8JwAv85AvbOW7uK&hl=fi Eli sivut 7- teenpäin ja toinen sivulta 13- eteenpäin.

• Voijummijammi!

Nyt kun tässä vielä olen koneen äärellä,niin kerroppas Herra Piho tähän väliin Että Tapahtuuko vielä tänä vuonna se "uninäkyysi" perustuva valtava maanjäristys,joka repäisee Suomen peruskallioon laajan halkeaman ja aiheuttaa valtavaa tuhoa esim. Lahden kaupungissa! Myös olisi mukava kuulla herra KD:een kommentti asiaaan,sillä hänhän myös totesi että näin tapahtuu koska oli nähnyt samaan aiheeseen liityyvän "uninäyn suunnilleen samoihin aikoihin.

• En tiedä ajankohtaa.

• Voijummijammi!
        JoukoPiho kirjoitti:

En tiedä ajankohtaa.

Mutta tulossa siis ehdottomasti on vai? ... Tässä sitä taas varma "profetia"!

• ...

....

• ???

Puhukaa niistä profetioista profetioina, mutta älkää laittako niitä päivämääriä sinne.

En usko, että se on silloin Jumalasta. Eikö raamatussa selvästi lue "ei ole teidän asianne tietää aikoja ja hetkiä"

Jehovat ja muut eksytysliikkeet käyttäkööt päivämääriä - häpeään he ovat joutuneet jo nyt - todelliset profetiat eivät sisällä päivämääriä!

• lossi

Suomalainen MORSIAN???

• The Real Truth

On oikeastaan aika sairasta puhua vanhojen maa-alueiden palauttamisista, jos näin vaaditaan joudutaan kelaamaan KOKO MAAILMANHISTORIA AUKI, ja loppua ei maiden ja alueiden palauttamisille koskaan tule.

Aivan loppumaton suo, koko P'ASKA.

Oikea Jumalan lapsi ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei tuijota menneisyyteen, antaa anteeksi, elää nykyhetkessä, ottaa oikeasta hetkestä kiinni ja vaarin.

Poista nyt tämäkin viesti Piho kun sen kyllä osaat, itsekritiikkiä sulta puuttuu, se ollaan kyllä nähty. Ei mitään rotia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe