Sain jotain 20 vuotiaana kahden nylonsukat jostain, missä ne olivat olleet kauan. Toiset mustat sellaista ihanaa naylonia ja pitäkät. Toiset olivat saumasukat, koko oikea, mutta varreltaan liian lyhyet. Koolla tarkoitan kantavahvikkeen ja siitä lähtevän sauman sopivuutta etuvahvikkseisiin. Yhtenä aamuna ennen töihin menoa aloin sovittamaan mustia jalkaani. Kun olin toisen jo laittanu ja toinen kädessä minulta tuli itestään melkoinen paukku ja mällin lensi. Tunne ole hieno, upea ja anutlaatuinen. Koin turvallisuutta ja suurta itsevarmuutta. Myöhemmin tunsin syyllisyyttä ja halusin eroon mieltymyksestä. Olin jo 4 vuotiaan kokeillut naisten nylonsukkia ja silloisia naisten pikkukenkiä. Fantasiamaailmassa nämä olivat siitä asti kun pääsin oikeasti kokeilemaan.
Ennen pitkään sain koottua mahtavan valikoiman. Naiseni piti niitä ja itse salaa. Nakkasin kaikki roskiin ja siinä meni mahtava valikoima. Kuitenkin aloin hommaamaan lisää ja uutta. Sain alan harrastajilta ostettua kohtuu hintaan niitä 60 luvun ihanuuksia. Myöskin tieto kiiri ja minulla on nyt pitkäksi aikaa tarpeita. On nyloneita, stay-up sukkia ja sukkahousuja. Nytkin on sukkaliivit kiiltävien legginsien alla ja mustat aidot nylon sukat. Haaveena olisi löytää homo tai bi nuorimies, kenen kanssa pukeutua yhdessä. Opettaisi laittamaan sukat, että ne kestäisivät pitkään.
Onks nyloneista kyse?
nauhasukat.
2
405
Vastaukset
- jupiter sax
great
Mulla sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047