tuliko käytyä...
moniko käy saunassa
5
143
Vastaukset
- Saunatonttu.
Tottakai ainakin täällä mökillä jouluun kuuluu sauna ja sen ohessa lumihangessa kieriskekly ilkosillaan.
- onko...?
Jouluhiiri?
- Ah Distùs
onko...? kirjoitti:
Jouluhiiri?
Hiiret ahdistuu liian kuumassa. Piip.
- 66666666666666666666
On käyty saunassa ja nyt ihan sellaisessa jo perinteisessäkin kerrostalon saunassa saunavuorolla.
Bolsoi tyeatterin avajaisia katsellut olen, ja kyllä ne mietteliääksi pisti muutamien laulajien sanat suomen kielelle käännettyinäkin, tosihienoja. Sitten ne balettiesitykset, onhan ne hienoja, mutta niin......
Niin, minä en ole enää aikoihin jaksanut paljon muuta musiikkia kuunnella kuin jotain n.s. technoa, en vaikka kitaran soundi on aina ollut ykkösintressejäni, niin soitettuna kuin instrumenttien ja playback-systeemienkin osalta.
Tämä näin kun en ole nyt chattaillutkaan tänä jouluna.
Aion säästää chattailuista ne rahat jotka minulta onnistui huijaamaan eräs mainokseksi luulemani pelisaitilla huijaava numerolla 17212.
Muutama nainen sentään muisti minua joulutervehdyksellä skypessä, chattaillut en kyllä nyt skypessäkään ole. Taloyhtiön joulusaunassa kävin, ja sain istua yksin lauteilla. Onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244