Asensin Sporen koneelle, mutta peli ei toimi. Kaikkien ohjelmistovaatimusten pitäis täsmätä, mutta peli ei silti toimi. Ensinäkin pelistä ei tullu kuvaketta mihinkään päin konetta, ja kun kokeilen käynnistää pelin siitä levyaseman kuvakkeesta hiireen tulee se latauskuva ehkä viieks sekunniks ja sitten mitään ei tapahdu. Asensin pelin jo uudelleen, olen käynnistelly ja sammutellu, tehny kaikki maholliset päivitykset mitä keksin ja yrittäny kaikkea mitä päähän tulee, mutta mikkään ei tunnu auttavan.
Osaisko joku tietäväisempi antaa mitään hyödyllisiä neuvoja?
Apua Sporen kanssa
m
2
110
Vastaukset
- Nimimerkki on varatt
Mulla oli sama ongelma, ja mun isoveli sano vaane ttä heitä koko peli kuuseen, mutta huomasin sitten erittäin omituisen asian:
Spore käynnistyy todella hitaasti! Eli se menee päälle, vaikka koneen lataushurinaa ei kuulu tai hiiren kuvakke ei pyöri, noin 7 minuutin kuluttua!
Ehkä sulla on samaa ongelmaa :) Kokeile kärsivällisesti odottaa. - MÖ
Pitsa on hyvää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295