kun kaikki olivat nuolleet useampaan kertaan litisevää ja turvonnutta pilluani pyysin jo aloittaamaan nainnin. Tuolit siirrettiin sivuun ja jokainen asettui pöydän viereen kalut pystyssä. Pari miestä piteli jalkojani pystyssä kun kalu upposi syvälle sisääni. Oli mahtavaa saada vihdoin kalua kaiken sen nuolemisen jälkeen. Mies laukesi äkkiä mutta seuraava tuli heti perään. Näin kuinka joku miehistä nuoli juuri lauennutta kalua. Ja samalla sain toisen lastin sisään. Muutaman lastin jälkeen alkoi spermaa valua lattialle ja joku miehistä tuli nuolemaan pilluani puhtaaksi että toiset voivat jatkaa naimista. Jokainen tuli kaksi tai kolme kertaa sisääni ja välillä pillua nuoltiin puhtaaksi ja taas naitiin.
Bi miehet otti suihin vuoroa odottavilta.
Mahtava limainen ilta luvattiin uusia.
Ryhmässä2
Rouvalle monta
2
10666
Vastaukset
- kummastusta
tosi kinkyä ja normista poikkeava
Tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294