Miten pukeutua?

Burkhako päälle?

Mitenkäs nyt sitten on viisainta pukeutua Dubaissa? Kuumahan siellä on, mutta onko nyt niin että toppi ja shortsit on kielletyllä listalla? Jostain luin, että pitäisi olla olkapäät ja polvet peittävää. Lasketaanko siis ohuet legginsit lyhyt hame/shortsit polvet peittäväksi? Ja riittääkö tosiaan olkapäiden peittäminen vai pitääkö kyynerpäähän asti olla verhottuna?

9

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkamirkku

Siellä ei muuta väliä ole kunhan polvet ja olkapäät ovat peitettynä,ainakin kaupungilla.Ei kukaan mitään tule sanomaan mutta mikäli haluaa kunnioittaa maan tapoja niin siisti kesäpukeutuminen riittää.
      Siellä pärjää ihan normaalilla käytöksellä ja pukeutumisella,tietenkin myös poikaystävän suutelu julkisella paikalla on vähän myös kiellettyä

• taxidriver'

Kuuma siellä ei ainakaan nyt ole.. Aurinko paistoi hyvin alhaalta. Paikallisilla oli toppatakkeja, vaikka lämpötila oli yli 20. Iltapäivästa tarvitai jo pitkähiaista. Tuuli oli jo viilea ja aurinko laski jo ennen kuutta,

• Alviina

Dubai on sentakia niin ihannekohde kun siellä ei ole tukahduttavan kuuma talvella,sanoisin että samanlaista kun suomen "sopivana" kesänä,vuosi sitten jouluna n25

• dubaiforever

Dubaissa on toki suositeltavaa pukeutua kohteliaasti paikallisten tapojen mukaan hieman peittävämmin kuin esim. Euroopan rantakohteissa tai Thaimaassa.

Mutta kyllä siellä voi pukeutua kuten haluaa - venäläisiä turisteja siellä on todella paljon ja he pukeutuvat hyvinkin paljastavasti. Dubain ei ole mikään Tunisia tai Marokko - kukaan ei ahdistele

• chellam

Turisteja näkee tosi paljon shortseissa ja topissa ihan supermarketeissakin ja ostoskeskuksissa. Itse kuljen yleensä aina olkapäät paljaina eikä ole tullut sanomista, paitsi kerran ramadanin aikaan pieni kehoitus peittää olkapäät. En nyt kuitenkaan ihan niitä kaikista lyhyimpiä hamosiani Dubaissa vetäisi päälleni, ihan senkin takia että alkaa mennä hermot kun miehet tuijottaa.

• teddy fleece

Niinpäniin, paikalliset ajattelevat että siinä menee taas yksi itseään tyrkyttävä venäläinen...

• chellam

kuljen oman mieheni kanssa, jos joku silti ajattelee että olen itseäni tyrkyttävä venäläinen niin sama minulle. koen, että minulla on oikeus pukeutua oman kulttuurini mukaisesti ja kuten sanoin, en käytä Dubaissa minihameita tai -shortseja.

• dubainkävijä

Suomalainen moukka.

• Kokenut kävijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe