Iltalehti uutisoi:
"Villeroy & Bochin Flow-keittokauhoja vedetään pois markkinoilta.
Flow-keittokauhoista irtoaa formaldehydiä yli sallitun määrän. Keittokauhoja on myyty Helsingissä, Jämsässä, Salossa ja Vaasassa. Myymälöitä on pyydetty poistamaan tuotteet myynnistä.
Tuotteiden eränumerot ovat 10-34208071 ja 10-34208072. Kuluttajat voivat palauttaa ostamansa tuotteen siihen kauppaan, josta se on ostettu.
Altistuminen liialliselle määrälle formaldehydiä voi aiheuttaa keuhkoputkien supistumista sekä maksa- ja munuaisvaurioita."
Miten keittokauhat- tai muutkaan elintarvike-esineet valmistetaan aineista joissa on myrkkyjä. Minä en tällaista ymmärrä lainkaan. Uutisoinnissahan tuodaan esiin että keittokauhat sisältävät LIIKAA formaldehydiä. Minun mielestäni ko tuotteissa ei tulisi olla myrkkyjä lainkaan.
Formaldehydiä keittokauhoissa
2
50
Vastaukset
- 67v
Magu-boy ollut taas koko päivän koneella!
- Kirsi Kattila
Mitä tekemistä tälläkään on tällä palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174