Moikka .. oon Bönö , TGR:än ylläpitäjä . Kutsun sinut tallilleni edes kommentoimaan :) olis kiva jos olis joku joka arvostelee talleja joltai voisin arvostelun tilata :) ..
ja tuo on tommonen yksityistalli jolla myös kilpailuja pidetään :) otan mielelläni myös muiden yksityisiä sinne. Eikä tarvii tulla turhaan kommentoimaan että "paska talli" ... vaan vähän tarkemmin ja missä olis parantamisen varaa..
Pahoittelen että onnistuin sössimään niin et poistin "tietoa tallista"-kohdan tekstin :D mutta kirjottelen ne jossain vaiheessa uudelleen :)
Ja kaikkea voi tulla kyselee . Koska en nyt keksi mitä tähä viel kirjottais :DDD
Uus ulkoasu on myös, aluks oli kaikki niinku kuuluki :D mut menin säätää jotaki ja nyt en enää jaksanu ollenkaa tehä korjauksia.. myöhemmin sitte.. mutta siis.. toivottavasti edes tajusitte sepostuksistani jotakin :D
~Bönö
talli golden rose
Bönö
2
76
Vastaukset
- asdfghjklöä
Ja linkki on?
- bönö
remontissa on linkki tulee myöhemmin .. olin näköjään unohtanut :D
~Bönö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106