Millaisia kokemuksia teillä oli sinkkuristeilystä? Kommentoikaa seuraavia juttuja;
- Naiskauneutta?
- Mukavia, sinkkuja naisia?
- Oliko hyvä meno?
- Millasta oli meno ylipäätään?
- Ikärakenne?
- Miehiä/naisia? Vai enemmistö kumpaa sukupuolta?
- Kuinka moni lähdössä 5pvä?
Rehellisiä vastauksia
4
580
Vastaukset
- miesiesmmiesmiesm
Turusta ja Hgistä molemmista yksi reissu takana.
- Naiskauneutta? Oli, mutta huomattavan paljon myös "mieskauneutta". Eli naisilla riittää valinnanvaraa.
- Mukavia, sinkkuja naisia? Mukavia naisia oli, en tiedä olivatko sinkkuja. Myös huomattavan paljon aivan normaalia porukkaa/pariskuntia tavallisella risteilyllä.
- Oliko hyvä meno? Oli tosi hyvä meno ja paljon ohjelmaa.
- Millasta oli meno ylipäätään? Hyvää.
- Ikärakenne? 18/22-70 v. Ehkä keskimäärin kuitenkin nuorempaa, kuin normaalisti.
- Miehiä/naisia? Vai enemmistö kumpaa sukupuolta? Huomattavan paljon miehiä molemmilla kerroilla.
- Kuinka moni lähdössä 5pvä? Vaikea sanoa... - j k
mulla ei ole kokemusta risteystä
- sinkku.
SInkkuristeily oli kyhätty Hunksien varjoon. Ehkä olisi odottanut enemmän sinkkuristeilyltä. Laiva oli täysi, kun laivan lähtö oli päivää ennen pyhää.(5pvä)
Olisi kyllä odottanut enemmän sinkkuteeman risteilyohjelmalta. Sitä olisi voinut olla enemmän ja se olisi voinut olla laadukkaampaa.
Vähän jäi sellanen maku risteilystä, että Hunks oli se laivan pääteema ja sinkkuteema oli sen varjossa.
- hehe
- Naiskauneutta?
- oli kyllä ;)
- Mukavia, sinkkuja naisia?
- esim minä
- Oliko hyvä meno?
- oli oli mutta toisaalta laivalla on lähes aina
- Millasta oli meno ylipäätään?
- Paljon nuoria, kaikki kännissä, kaikki etsimässä panoseuraa. Itse kyllä olin melkein pelkästään discon puolella että en sitten tiedä miten muualla oli.
- Ikärakenne?
- 18-30. Toki oli siellä muitakin mutta veikkaisin että suurin osa tota luokkaa.
- Miehiä/naisia? Vai enemmistö kumpaa sukupuolta?
- Molempia riitti paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022