haluan vain ilmoittaa seuraavasti, että minun kohdalla oli viimeinen kerta, kun menen ostamaan toimistotuolia Pilo - Tuotanto Oy:n kautta. Kyseinen firma vaatii ensin maksettavaksi ostokset, ja sitten joskus 2,5 viikon päästä vasta saat maksamasi tuotteet jostakin Saksasta. Kyseiset tavarat eivät sitten edes käy yhteensä, eli et pysty koskaan käyttämään ostamaasi tuolia siinä tarkoituksessa, kuinka olen sen alunperin ajatellut. Firma ei edes pysty toimittamaan omaa, ja kotimaista tavaraa. Sitten vielä kertaa parkua sähköposteissa, kuin että kun tavaran ulkomaisella toimittajalla on jotakin vaikeuksia. Sitten kun tavarat ovat vieallisia tai naarmuja täysi. Haluat saada tilalle uudet tuotteet, niin kestää viikko kaupalla,että edes vanhat haetaan pois, ja uusien tavaroiden tulosta tilalle ei ole mitään hajua. Sitten kyseinen firma ei tahdo millään antaa maksamia rahoja takaisin. Asioita pitää sitten selvittää kuluttajariitalautakunnan avulla tai rikospoliisin. Minä ainakin sain kyseisestä firmasta nyt tarpeeksi. Enkä myöskään suosittele kennellekään tätä firmaa.
Toimistotuolin ostaminen
10
2138
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaisia kokemuksia , raha kelpaa, muttei ota mitään vastuuta vialliseta tuotteesta
- Anonyymi
Surkeaa, mikä pointti oli tuolla tavoin ostaa noinkin tavallinen tuote, sekö kun pitää saada halvalla??
- Anonyymi
Ostin riistakameran ja ensimmäinen kamera palautettin koska oli rikki ja toinen nieli muistikortin jota en saanut pois
- Anonyymi
Kyse olikin työtuolista, mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Kyseinen yrityshän myy Wishiltä tai alilta tilattuja kiinatuotteita. Nämä eivät vastaa laadultaan mitään mikä vaatisi EU:ssa hyväksynnän. Suurin osa ei edes sovellu kyseiseen käyttötarkoitukseen mihin niitä myydään.
- Anonyymi
Nettihaulla yrityksestä ei muuta tietoa, kuin noita yritystaloustietoja löytyy ja osoiteen perusteella on kartan mukaan onmakotitalo.
Eli kyseessä on ns. pöytälaatikkoyritys, joka vain välittää tuotteita valmistajilta asiakkaille verkon välityksellä ja vetää myynti voitot välistä. Kannattaa katsella mitä muualla verkossa vastaava tuote maksaa. - Anonyymi
ÄLKÄÄ MISÄÄN TAPAUKSESSA OSTAKO PILO-TUOTANNOLTA YHTÄÄN MITÄÄ. TÄMÄ TOIMIJA OSTAA ROINANSA KIINALAISILTA VERKKOKAUPOILTA JA YRITTÄÄ MYYDÄ NE 300% KATTEELLA. OSTAKAA ITSE TUOTTEENNE ESIM TEMU VERKKOKAUPASTA JOSTA ILMAINEN NOPEA TOIMITUS.
- Anonyymi
Samanlainen kokemus . Tympeä pavelu ja tavara täyttä paskaa. Välttäkää tätä myyjää.
- Anonyymi
Ostaa tavarat suoraan verkkokaupoista, älkää PILO TUOTANNOLTA, koska maksatte tavarasta moninkertaisen hinnan.
- Anonyymi
Tulin myös petetyksi Riistakamera kaupassa. Täysin ala-arvoinen tuote, joka oli lisäksi palautunut joltain toiselta petetyltä. Laatikossa merkintä tästä. Kuvaa toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728